nordea netbank Emnet er løst

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
Torben Sonne
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. dec 2010, 20:23
IRC nickname: samarit
Geografisk sted: Præstø

nordea netbank

Indlægaf Torben Sonne » 25. sep 2013, 20:35

hej jeg har et lille problem med nordea investering. Når jeg klikker på link kommer besked om at investering hentes og så skifter vindu til gråt men så sker der heller ikke mere. Det jeg har prøvet er : opdatering af adope opdaterinf af java kører ubuntu 12.04 seneste firefox

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: nordea netbank  Emnet er løst

Indlægaf Christian.Arvai » 25. sep 2013, 20:39

Hej

Prøv:

Kode: Vælg alt

sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin ; sudo apt-get autoremove && sudo apt-get update -y && sudo apt-get install -y icedtea-7-plugin && sudo apt-get upgrade -y
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: nordea netbank

Indlægaf AJenbo » 25. sep 2013, 21:12

Kan du logge ind? Hvis det er en del af netbank funktionaliteten der ikke virker skal du enten sikre dig at de undersøtter den browser du bruger og at du ikke har nogle tilføjelser installeret der kan skabe problemer.

Torben Sonne
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. dec 2010, 20:23
IRC nickname: samarit
Geografisk sted: Præstø

Re: nordea netbank

Indlægaf Torben Sonne » 28. sep 2013, 08:39

tak begge to jeg prøver det hele vender tilbage

Finn Bjerke
Indlæg: 1962
Tilmeldt: 7. sep 2009, 23:33
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Re: nordea netbank

Indlægaf Finn Bjerke » 10. okt 2013, 14:31

sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get purge -y openjdk-6-jre openjdk-6-jre-lib openjdk-6-doc sun-java6-jdk sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6-jre sun-java6-plugin ; sudo apt-get autoremove && sudo apt-get update -y && sudo apt-get install -y icedtea-7-plugin && sudo apt-get upgrade -y


Ovenstående råd fra Chrisian virker også med Ubuntu 13.04 med den norske bank "kvinesdal bank" tak for endnu en god løsning, der holder mit liv frit for stress og andre styresystemer. Det er faktisk et ene stående forum dette her. Kipper med flaget og takker.
Kardemommeloven er en god ting.

Torben Sonne
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. dec 2010, 20:23
IRC nickname: samarit
Geografisk sted: Præstø

Re: nordea netbank

Indlægaf Torben Sonne » 10. okt 2013, 17:51

Tak det virkede

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster