HP PRINTER-AUTOKØR

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

HP PRINTER-AUTOKØR

Indlæg af kok »

Har købt en HP c5280 (printer-aal in one ) når jeg lægger den medfølgende software cd i skuffen skriver min ubuntu 8.10 at der manger et autokørsels program ???? Hvad mangler jeg at installere for at køre denne software

Findes der evt. et andet open source program til scanning og print ?? jeg har også hentet softwaren fra HP hjemmeside men der mangler jeg ligeledes et program til at køre den henterde software ????
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: HP PRINTER-AUTOKØR

Indlæg af soundpartner »

kok skrev:Har købt en HP c5280 (printer-aal in one ) når jeg lægger den medfølgende software cd i skuffen skriver min ubuntu 8.10 at der manger et autokørsels program ???? Hvad mangler jeg at installere for at køre denne software

Findes der evt. et andet open source program til scanning og print ?? jeg har også hentet softwaren fra HP hjemmeside men der mangler jeg ligeledes et program til at køre den henterde software ????

det du har på cd'en er sikkert WINDOWS drivers og et WINDOWS install program, og det er det sikkert også det du har downloadet.

du kan læse om din printer i linux her: http://www.openprinting.org/show_printe ... m=HP-C5280
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
kok

Indlæg af kok »

nej det jeg har hentet er godt nok beregnet til linux har prøvet at hente og gemme filen men hvilket program skal jeg så åbne den med ????
Stra
Geografisk sted: Ikast-Herning

Indlæg af Stra »

kok skrev:nej det jeg har hentet er godt nok beregnet til linux har prøvet at hente og gemme filen men hvilket program skal jeg så åbne den med ????
virker den ikke "out af det box".
Sat printeren til og tænd den.

Gå til
steder/administration/udskrivning install ny printer ?

Hvis ikke, link lige til den driver du har downloaded, så kan vi bedre se hvad du skal gøre

stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
kok

Indlæg af kok »

ja se det hjalp på forståelsen...mange tak for hjælpen