Har købt en HP c5280 (printer-aal in one ) når jeg lægger den medfølgende software cd i skuffen skriver min ubuntu 8.10 at der manger et autokørsels program ???? Hvad mangler jeg at installere for at køre denne software
Findes der evt. et andet open source program til scanning og print ?? jeg har også hentet softwaren fra HP hjemmeside men der mangler jeg ligeledes et program til at køre den henterde software ????
HP PRINTER-AUTOKØR
-
- IRC nickname: kok
- Geografisk sted: svenstrup j
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: HP PRINTER-AUTOKØR
kok skrev:Har købt en HP c5280 (printer-aal in one ) når jeg lægger den medfølgende software cd i skuffen skriver min ubuntu 8.10 at der manger et autokørsels program ???? Hvad mangler jeg at installere for at køre denne software
Findes der evt. et andet open source program til scanning og print ?? jeg har også hentet softwaren fra HP hjemmeside men der mangler jeg ligeledes et program til at køre den henterde software ????
det du har på cd'en er sikkert WINDOWS drivers og et WINDOWS install program, og det er det sikkert også det du har downloadet.
du kan læse om din printer i linux her: http://www.openprinting.org/show_printe ... m=HP-C5280
-
nej det jeg har hentet er godt nok beregnet til linux har prøvet at hente og gemme filen men hvilket program skal jeg så åbne den med ????
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
virker den ikke "out af det box".kok skrev:nej det jeg har hentet er godt nok beregnet til linux har prøvet at hente og gemme filen men hvilket program skal jeg så åbne den med ????
Sat printeren til og tænd den.
Gå til
steder/administration/udskrivning install ny printer ?
Hvis ikke, link lige til den driver du har downloaded, så kan vi bedre se hvad du skal gøre
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
ja se det hjalp på forståelsen...mange tak for hjælpen