Kommentar #3 dertil er også god at læse igennem.

Casper Hansen skrev:@ Jeg:
Så skulle spiludviklere begynde at tænke på Linux
Så skulle spiludviklere begynde at tænke på Linux, da største delen af danske netcafeer er for at game.
thj01 skrev:Så skulle spiludviklere begynde at tænke på Linux, da største delen af danske netcafeer er for at game.
Og så skal vi til at vokse fra at bruge "gamer problemet" på linux. Det er altså fåtallet af computerbrugere der har en computer for at spille. Jeg har f.eks ikke haft tid til at spille efter jeg blev 30 - livet, jobbet, familien, venner, haven, bilen, ( u get the point) fylder for meget.
Hvorfor, når grunden til at mine venner ikke skifter til Linux er pga., at man ikke kan game "populære" spil. Jeg ved godt, at der er fede spil til Linux, men de siger altid, at de vil hellere have Windows, fordi de så kan spille WoW osv. Og ja Wine er der og det er sikkert også nemt at bruge for nybegyndere, men det er ikke nok for mine venner.
Hvorfor, når grunden til at mine venner ikke skifter til Linux er pga., at man ikke kan game "populære" spil. Jeg ved godt, at der er fede spil til Linux, men de siger altid, at de vil hellere have Windows, fordi de så kan spille WoW osv. Og ja Wine er der og det er sikkert også nemt at bruge for nybegyndere, men det er ikke nok for mine venner.
Jeg kunne overbevise i hvert fald 75% flere mennesker om at skifte til Linux, hvis de kunne bruge Adobes videosoftware, eller andet gøgl.