Firefox 4 - dansk sprog

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Firefox 4 - dansk sprog

Indlæg af lath »

Hej.

Jeg har opdateret min Maverick (Ubuntu 10.10) installation til at bruge Firefox 4 med de her kommandoer:

Kode: Vælg alt

sudo add-apt-repository ppa:mozillateam/firefox-stable

efterfulgt af

Kode: Vælg alt

sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade

Kommandoerne skulle også virke på Ubuntu "Lucid Lynx" 10.04.

Firefox 4 kommer pt.(24 marts 2011) kun i engelsk.

Det er lykkedes mig ret nemt at fjerne inkompatible tilføjelser, men hvordan:
  1. Fjerner jeg inkompatible Firefox 3.x sprog-pakker (uden at lave ged i sprogpakkerne på min Ubuntu installation)?
    Billede
  2. Installerer dansk sprog til Firefox 4, da jeg foretrækker dansk sprog, selv om engelsk slet ikke er et problem for mig.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Firefox 4 - dansk sprog

Indlæg af AJenbo »

Jeg tror ikke der er noget problem i at have 3.0 sprogende liggende.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

AJenbo skrev:Jeg tror ikke der er noget problem i at have 3.0 sprogende liggende.

Skal jeg fortolke dit svar sådan at du tror at der kommer en Firefox 4 dansk sprogpakke, nu hvor jeg har FF stable repoet inde?

Du har iøvrigt ikke svaret på punkt 2 i listen, men det er self ok ikke at skrive noget, hvis du ikke ved noget om FF 4 dansk sprogpakke.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags