Jeg bruger Evolution 2.30.3.
Når jeg åbner "Redigér" - "Indstillinger" og derefter fanebladet "E-postindstillinger", så er den
indstillingsmenu, der kommer frem "for stor" til min skærm, i.e. bunden af menuen befinder sig neden under bunden af mit skærmbillede.
Jeg har ikke kunne løse problem ved at skifte til "Fuld Skærm" eller "Ændr Størrelse", og indstillingens menuen giver ikke mulighed for at scrolle.
Måske er det en generel ting i min skærmopsætning.. Er der nogen, der har erfaringer med dette problem?
Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2 [LØST]
-
- IRC nickname: drusse
Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2 [LØST]
Senest rettet af drusse 17. aug 2010, 12:40, rettet i alt 1 gang.
--
Ubuntu 10.04 LTS Netbook Remix (Lucid Lynx)
Asus eeePC 900
Standardbrowser: Chrome
Ubuntu 10.04 LTS Netbook Remix (Lucid Lynx)
Asus eeePC 900
Standardbrowser: Chrome
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2
drusse skrev:Jeg bruger Evolution 2.30.3.
Når jeg åbner "Redigér" - "Indstillinger" og derefter fanebladet "E-postindstillinger", så er den
indstillingsmenu, der kommer frem "for stor" til min skærm, i.e. bunden af menuen befinder sig neden under bunden af mit skærmbillede.
Jeg har ikke kunne løse problem ved at skifte til "Fuld Skærm" eller "Ændr Størrelse", og indstillingens menuen giver ikke mulighed for at scrolle.
Måske er det en generel ting i min skærmopsætning.. Er der nogen, der har erfaringer med dette problem?
dette sker af og til på mindre skærme.
løsningen er skam ganske simpel. hvis du hollder [alt] inde så kan du flytte vinduet ved at gribe fat midt i det, og den vej i gennem kan du trække vinduet uden for skærmens normale arbejdsområde