Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2 [LØST]

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
drusse
Indlæg: 12
Tilmeldt: 6. maj 2010, 14:05
IRC nickname: drusse

Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2 [LØST]

Indlæg af drusse »

Jeg bruger Evolution 2.30.3.

Når jeg åbner "Redigér" - "Indstillinger" og derefter fanebladet "E-postindstillinger", så er den
indstillingsmenu, der kommer frem "for stor" til min skærm, i.e. bunden af menuen befinder sig neden under bunden af mit skærmbillede.

Jeg har ikke kunne løse problem ved at skifte til "Fuld Skærm" eller "Ændr Størrelse", og indstillingens menuen giver ikke mulighed for at scrolle.

Måske er det en generel ting i min skærmopsætning.. Er der nogen, der har erfaringer med dette problem?
Senest rettet af drusse 17. aug 2010, 12:40, rettet i alt 1 gang.
--
Ubuntu 10.04 LTS Netbook Remix (Lucid Lynx)
Asus eeePC 900
Standardbrowser: Chrome
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Problemer med skærmstørrelse i Evolution 2.30.2

Indlæg af soundpartner »

drusse skrev:Jeg bruger Evolution 2.30.3.

Når jeg åbner "Redigér" - "Indstillinger" og derefter fanebladet "E-postindstillinger", så er den
indstillingsmenu, der kommer frem "for stor" til min skærm, i.e. bunden af menuen befinder sig neden under bunden af mit skærmbillede.

Jeg har ikke kunne løse problem ved at skifte til "Fuld Skærm" eller "Ændr Størrelse", og indstillingens menuen giver ikke mulighed for at scrolle.

Måske er det en generel ting i min skærmopsætning.. Er der nogen, der har erfaringer med dette problem?

dette sker af og til på mindre skærme.
løsningen er skam ganske simpel. hvis du hollder [alt] inde så kan du flytte vinduet ved at gribe fat midt i det, og den vej i gennem kan du trække vinduet uden for skærmens normale arbejdsområde
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede