Download manager, til rapidshare

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
nicolajreck

Download manager, til rapidshare

Indlæg af nicolajreck »

Hejsa, hvis nogen ikke ved hvad rapidshare er, er det en download tjeneste som koster penge hver måned dvs. at man har et login
Da jeg brugte windows brugte jeg internet download manager, som gjorde det muligt bare at markere download linksne, højreklikke, og trykke download, hvor den derefter hentede dem. Jeg har ikke fundet et program til ubuntu der kan gøre dette, er der nogle der kan hjælpe? :-)
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Download manager, til rapidshare

Indlæg af lath »

nicolajreck skrev:Hejsa, hvis nogen ikke ved hvad rapidshare er, er det en download tjeneste som koster penge hver måned dvs. at man har et login
Da jeg brugte windows brugte jeg internet download manager, som gjorde det muligt bare at markere download linksne, højreklikke, og trykke download, hvor den derefter hentede dem. Jeg har ikke fundet et program til ubuntu der kan gøre dette, er der nogle der kan hjælpe? :-)

Måske FlashGot eller Downthemall! Firefox tilføjelsen var noget for dig?

I Firefox: Vælg Funktioner > Tilføjelser, og klik på fanebladet Hent Tilføjelser, og klik derefter på linket Gennemse alle tilføjelser, som du finder i øverste højre hjørne.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
thomasjohansen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af thomasjohansen »

tucan manager, men når rapidshare ændrer noget så er de lidt sløve til at følge op på det.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
nicolajreck

Indlæg af nicolajreck »

Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre? :-(
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

nicolajreck skrev:Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre? :-(

Du bliver nok nødt til at spørge backupfirmaets support hvad der virker på Linux distributioner, som ikke kræver brug af Wine.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
nicolajreck

Indlæg af nicolajreck »

lath skrev:
nicolajreck skrev:Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre? :-(

Du bliver nok nødt til at spørge backupfirmaets support hvad der virker på Linux distributioner, som ikke kræver brug af Wine.

/Lars

backupfirmaets? - hvad vil det sige?
ActionpackedPIVII
IRC nickname: steffen

Indlæg af ActionpackedPIVII »

bruger selv Tucan og jDownloader

JDownloader er lidt tungt, men virker rigtig godt, og især med Flashgot tilføjelsen til firefox

:)
nicolajreck

Indlæg af nicolajreck »

ActionpackedPIVII skrev:bruger selv Tucan og jDownloader

JDownloader er lidt tungt, men virker rigtig godt, og især med Flashgot tilføjelsen til firefox

:)

Bruger selv Chrome, så kan ikke bruge Flashgot :-(