Hejsa, hvis nogen ikke ved hvad rapidshare er, er det en download tjeneste som koster penge hver måned dvs. at man har et login
Da jeg brugte windows brugte jeg internet download manager, som gjorde det muligt bare at markere download linksne, højreklikke, og trykke download, hvor den derefter hentede dem. Jeg har ikke fundet et program til ubuntu der kan gøre dette, er der nogle der kan hjælpe?
Download manager, til rapidshare
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Download manager, til rapidshare
nicolajreck skrev:Hejsa, hvis nogen ikke ved hvad rapidshare er, er det en download tjeneste som koster penge hver måned dvs. at man har et login
Da jeg brugte windows brugte jeg internet download manager, som gjorde det muligt bare at markere download linksne, højreklikke, og trykke download, hvor den derefter hentede dem. Jeg har ikke fundet et program til ubuntu der kan gøre dette, er der nogle der kan hjælpe?
Måske FlashGot eller Downthemall! Firefox tilføjelsen var noget for dig?
I Firefox: Vælg Funktioner > Tilføjelser, og klik på fanebladet Hent Tilføjelser, og klik derefter på linket Gennemse alle tilføjelser, som du finder i øverste højre hjørne.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Geografisk sted: Køge
tucan manager, men når rapidshare ændrer noget så er de lidt sløve til at følge op på det.
Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
-
Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre?
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
nicolajreck skrev:Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre?
Du bliver nok nødt til at spørge backupfirmaets support hvad der virker på Linux distributioner, som ikke kræver brug af Wine.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
lath skrev:nicolajreck skrev:Jeg finder ikke rigtigt nogle af disse programmer brugbare til det desværre, er der nogle andre?
Du bliver nok nødt til at spørge backupfirmaets support hvad der virker på Linux distributioner, som ikke kræver brug af Wine.
/Lars
backupfirmaets? - hvad vil det sige?
-
- IRC nickname: steffen
bruger selv Tucan og jDownloader
JDownloader er lidt tungt, men virker rigtig godt, og især med Flashgot tilføjelsen til firefox
JDownloader er lidt tungt, men virker rigtig godt, og især med Flashgot tilføjelsen til firefox
-
ActionpackedPIVII skrev:bruger selv Tucan og jDownloader
Bruger selv Chrome, så kan ikke bruge Flashgot