Jeg synes det er Ok at en eller anden skriver noget politisk i off-topic, men så skal det saftsusme mig også være ok at der kommer reaktioner på det!!!!!!!
Det jeg synes er helt ved siden af er første linie
Jeg har fået lov til at reklamere lidt for Occupy Denmark. Tusind tak til jer admins
Den kan tolkes som en holdning hos admin og at der er ok. Det gør at han til en vis grad kan dække sig ind under at "have fået lov" og vi andre ikke kan tillade os at gå imod. Og lige præcist det sker i tråden. admin går ind og forsvarer.
Jeg synes admin skulle have skrevet tilbage at det ville være upassende at blande et mindretals politiske overbevisning ind i noget som "man har fået lov til.
Men om det er mangel på pli fra trådopretteren, eller en tanketorsk fra admin er ikke rigtigt til at skille ad i dette tilfælde.
I denne tråd :
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=13&t=14082&start=15, kommer Ajenbo som admin med en lille "båltale".
AJenbo skrev:Jeg vil bede om at man fremover bruger mindre kontroversielle analogier (noget der ikke involvere direkte skade på andre), det kan virke inflammerende i en debat og det emne der bliver hivet frem her er bestemt ikke noget vi ønsker at blive indekseret på google for.
Og ligeså vel som jeg synes at låsningen af den tråd var en tanketorsk fra admins side af, så synes jeg at brugen af admin som "supportgruppe" i dette indlæg er fuldstændig malplaceret. For sådan kan dette indlæg læses på google :
http://www.google.dk/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ubuntu+Occupy+Denmark****
Vis emne - Reklame for Occupy Denmark - Ubuntu Danmarkubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?t=14929&p=97528 - Bloker alle resultater for ubuntudanmark.dk15 indlæg - 3 forfattere - Sidste indlæg: i går
Du kan finde
Occupy Denmark på Facebook. Bevægelsen har også fået sin egen
hjemmeside:www.
occupy.dk . Det skal dog siges at ...
Få flere diskussionsresultater****
PS - det er forøvrigt 1. hit!!!!!!!Occupy Denmar har INTET med hverken Ubuntu, Opensource eller Ubuntudanmark at gøre. Og der er ingen ideologiske sammenfald. Så derfor er dette indlæg mindst lige så malplaceret her, som det vil være i dansk hundekennelforening.
Men analogien med, at man ikke fjerne al videoredigeringssoftware eller billedbehandlingssoftware, fordi visse elementer vil bruge det ulovligt er netop frihdens pris (læg mærke til at jeg ikke nævner "det som ikke må nævnes") - jeg vil jo nødig risikere endnu en indeksering. Det skal lige siges at min "forbrydelse" kun kommer på en 3. plads ved en søgning på google :
http://www.google.dk/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ubuntu+Occupy+Denmark#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=ubuntu+p%C3%A6dofili&pbx=1&oq=ubuntu+p%C3%A6dofili&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=518324l518961l1l519151l2l1l1l0l0l0l170l170l0.1l2l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=447ecc3ad0f6d3f9&biw=1246&bih=703, da newz.dk vinder med 2 indlæg.
Det unævnelige pg formastelige ord kan også læses i ovenstående , men kræver html læseegenskaber.
Dette er en ommer kære admins, og det pynter ikke på det at i er ved at falde over hinandens ben for at retfærddigøre det. Men i kan jo ikke gøre for at trådstarteren bruger jeres opbakning til at få Ubuntu og Occupy Denmark til at være 1. hit med google
.
(det skal lige siges at selvom jeg revser admingruppen for disse to specifikke indlæg har jeg stor respekt for det arbejde de gør for at drive dette forum - og jeg vil til enhver tid støtte op om dem, når det er relevant. Men her IMHO træder de som gruppe ved siden af)