Kode: Vælg alt
thunderbird (version 6.0.2+build2+nobinonly-0ubuntu0.11.04.1~mts1) will be upgraded to version 7.0+build1+nobinonly-0ubuntu0.11.04.1~mts1
Hjælp... er der ikke en i dette kompetente forum som kan forklare årsagen til at Mozilla Thunderbird/Firefox i det herrens år 2010 skifter versionsnumre som andre skifter underbukser. Version 3.11 i foråret... version 4 nåede jeg ikke at få tilpasset med add-ons... version 5.0, 5.01, 5.02 i en eller 2 måneder. Derefter version 6.0, 6.1, 6,2 og nu i slutningen af september 2011 version 7.0.
Jeg gider ikke hver måned bøvle med at få mine ad-ons til at virke og det ser ud til at de i Mozillaudviklings gruppen ønsker at sabotere utallige ellers glimrende add-ons. ( = Køre add-on udviklerene trætte)
- Jeg ved godt jeg i Synaptics kan blokere specifikke pakker og dermed forhindre at de opdaterer, men jeg vil jo også gerne have sikkerhedsopdateringerne med.
- Jeg ved godt, at jeg ved at benytte repositoriet...
Kode: Vælg alt
http://ppa.launchpad.net/mozillateam/thunderbird-stable/ubuntu
får flere opdateringer.
Men i første omgang... er der en fornuftig forklaring på det hastige versionsskift som jeg blot er uvidende om.
Venlig hilsen
Poul
PS! Har benyttet Thunderbird med stigende begejstring siden version 0.7 i 2004 - og siden januar i år kun i Linux.