Invitationer til Google+
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Invitationer til Google+
Jeg kan lave et par invitationer også.
Lav en PB til mig, hvis du vil have en invitation til G+.
/Lars
Lav en PB til mig, hvis du vil have en invitation til G+.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- IRC nickname: bossen
Ja tak det vil jeg gerne prøve
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
cyrano51 skrev:Ja tak det vil jeg gerne prøve
Hej og velkommen til forum.
Jeg har sendt en Privat Besked til dig, og så ordner vi resten derover.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: multilanguman
- Geografisk sted: Hvalsø
Har aldrig brugt Facebook, men vil gerne give Google+ et forsøg. Der ser ud til at mange i den Open Source Community går ind for Google+.
Med venlig hilsen
Multilanguman
Med venlig hilsen
Multilanguman
-
multilanguman skrev:Har aldrig brugt Facebook, men vil gerne give Google+ et forsøg. Der ser ud til at mange i den Open Source Community går ind for Google+.
Med venlig hilsen
Multilanguman
PB sendt til overnævnte bruger
/Lars
Edit: PB først sendt nu kl 16:11, da jeg første gang jeg forsøgte at sende PBen glemte at skrive et emne, og ikke lige lagde mærke til at der dukkede en fejlmeddelelse op
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Hehe...
Hilsen Nicky
Hilsen Nicky
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Min forståelse er at google anvender dataene mens Facebook sælger dem til højest bydende, ved du om det er en korrekt antagelse?
Jeg er dog af samme grund rimelig bevist om hvad jeg giver dem adgang til.
Jeg er dog af samme grund rimelig bevist om hvad jeg giver dem adgang til.
-
TitanusEramius skrev:Hehe...
Hilsen Nicky
Nicky, hos mig:
Social Network profile: Check
Uinteressante mails fra et par maillister, og masser af SPAM fra website der lige vil give mig noget hvis jeg giver min email adresse: Check
Personlige emails: Fail (kører via mit eget domæne)
Search History: Check og Fail, søger med Google en del, men bruger også duckduckgo.com, hvis der ikke skal være så forbandet meget støj med.
Purchase History: Fail, Tracking blokeret med Ghostery i FF
Anden tracking: Fail, af samme årsag som i Purchase History
Ghostery fås til både Firefox, og Chrome browseren, og dermed sikkert også Chromium browseren)
/Lars
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg tror der tænkes på Google pay omkring købs historie, hvis man bruger det så hjælper cookies ikke meget.
-
- Admin
- IRC nickname: nicky
- Geografisk sted: 192.168.20.42
Jeg kunne bare ikke lade være da jeg så billedet på failblog.org
Men jeg tror nu ikke at Facebook som sådan har solgt informationer om sine brugere, det har de ikke haft brug for, da en del af deres brugerdatabase (2.8 gigabyte ren text-database) endte på bl.a. The Pirate Bay til fri download d.28/07 2010. Tilgengæld er listen over uregelmæssigheder på Facebook meget lang, og fx brugerbetingelserne skifter som vinden blæser:
Hvilket effektivt set gav Facebook lov til følge med i alt hvad man læste på nettet, det er så siden blevet ændret til at Facebook "kun" følger med i det brugeren giver lov til. En anden ting er udløbsdatoen på det indhold man lægger ud på Facebook:
Som kort og godt betyder at der ikke er nogen udløbsdato, og at alt hvad en bruger sletter, ikke bliver slettet. Så vidt jeg kan se, gælder det stadig. Man kan så spørge sig selv om hvorfor, man mener det er nødvendigt at gemme alt.
Lars, vi er helt enige med Google, for selvom de har styret fri af de helt store skandaler, så syntes jeg det er en bekymrende stor del af vores færden på nettet, hvor Google er "med os".
Søgninger
E-mails
Chat
Købte ting som Android-programmer
Og nu også socialt netværk
Ligemeget Googles nuværende position og status er det rigtig meget tillid at vise ét firma, og spørgsmålene man bør stille sig selv er om man vil opleve verden som Google ser den, og om man overhovedet vil ligge så meget af sin færden på nettet over på én entitet.
Hilsen Nicky
Men jeg tror nu ikke at Facebook som sådan har solgt informationer om sine brugere, det har de ikke haft brug for, da en del af deres brugerdatabase (2.8 gigabyte ren text-database) endte på bl.a. The Pirate Bay til fri download d.28/07 2010. Tilgengæld er listen over uregelmæssigheder på Facebook meget lang, og fx brugerbetingelserne skifter som vinden blæser:
"We may use information about you that we collect from other sources, including but not limited to newspapers and Internet sources such as blogs, instant messaging services and other users of Facebook, to supplement your profile."
Hvilket effektivt set gav Facebook lov til følge med i alt hvad man læste på nettet, det er så siden blevet ændret til at Facebook "kun" følger med i det brugeren giver lov til. En anden ting er udløbsdatoen på det indhold man lægger ud på Facebook:
"You may remove your User Content from the Site at any time. If you choose to remove your User Content, the license granted above will automatically expire, however you acknowledge that the Company may retain archived copies of your User Content."
Som kort og godt betyder at der ikke er nogen udløbsdato, og at alt hvad en bruger sletter, ikke bliver slettet. Så vidt jeg kan se, gælder det stadig. Man kan så spørge sig selv om hvorfor, man mener det er nødvendigt at gemme alt.
Lars, vi er helt enige med Google, for selvom de har styret fri af de helt store skandaler, så syntes jeg det er en bekymrende stor del af vores færden på nettet, hvor Google er "med os".
Søgninger
E-mails
Chat
Købte ting som Android-programmer
Og nu også socialt netværk
Ligemeget Googles nuværende position og status er det rigtig meget tillid at vise ét firma, og spørgsmålene man bør stille sig selv er om man vil opleve verden som Google ser den, og om man overhovedet vil ligge så meget af sin færden på nettet over på én entitet.
Hilsen Nicky
-
Jeg vil meget gerne have en invite Er der forresten nogen der ved hvornår der for alvor bliver åbnet for tilmeldinger?
-
- Admin
PB sendt til kiiva .
-
Argh, kommer altid for sent til toget - er der flere invites tilbage?
-
- Admin
bimsebasse skrev:Argh, kommer altid for sent til toget - er der flere invites tilbage?
Ja da, send mig en PB med din mailadd. så sender jeg en invite.
-
- Geografisk sted: Nord Falster
Jeg vil også gerne en i det. Jeg er modstander af facebook. men vil gerne prøve google+
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz
640 GB HDD.
Nvidia GeForce GT 520M 1 GB
acer W700 tablet win8 64 bit
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz
640 GB HDD.
Nvidia GeForce GT 520M 1 GB