Det kom jeg hurtigt til at fortryde - jeg kan under ingen omstændigheder få den fine nye menu system til at virke.
Der er nok så mange smarte grafik ting der skal flyde rundt på skærmen så min gamle maskine ikke understøtter det.
Jeg fik dog adgang til min maskine igen ved at vælge Ubuntu Klassik (uden effekter).
Så kunne jeg i det mindste kommunikere med min maskine igen.
Men ak - mit trådløs netværks kort virker ikke, det virkerde fint i 8 og 9, jeg havde en del problemer med at få det til at virke i 10, men denne gang er det nærmest uoverstigeligt - foreløbig har jeg brugt 10 timer og det er stadig enormt ustabilt og virker kun en gang imellem.
Lige nu er jeg ved at opgive - scrache min pc og finde min cd med version 10 frem igen og geninstallere det hele -
så nok en lørdag ser ud til at være spildt
![Ked af det :-(](./images/smilies/ubuntu/icon_sad.png)
Så har du en broadcom netkort så drop at opgradere til 11 eller vent til det hele virker.
Pt. er status på deres version af eksterne driver at de godt ved at den er ustabil , men at det har lav prioritet.
Jeg prøvede også at compilere driveren fra broadcom som er en nyere version, men den virker ikke til min version af netkortet og jeg kunne heller ikke compilere uden fejl.
Så ak ak - jeg er temmelig skuffet over Ubuntu - det er en ommer !!