Bryd adgangskode i windows 2000

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
KarinaN
IRC nickname: Nina

Bryd adgangskode i windows 2000

Indlæg af KarinaN »

Jeg har en gammel computer med windows 2000, som jeg ikke kan huske koden på. Hvordan kan jeg nulstille denne??
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Bryd adgangskode i windows 2000

Indlæg af lath »

KarinaN skrev:Jeg har en gammel computer med windows 2000, som jeg ikke kan huske koden på. Hvordan kan jeg nulstille denne??

Installer Ubuntu på den. :twisted:

Det er nok en bedre ide at stille sådan et spørgsmål i et Windows forum - vi er et forum for support af Ubuntu, som er et Linux baseret styresystem - og Linux er ikke en Windows.

/Lars

Jeg gør folk opmærksom på at overstående spørgsmål kan være afledt af at en computer er købt som en hæler-vare (en stjålen vare der er videresolgt).

Jeg henleder folks opmærksom på at Ubuntu Danmark ikke hjælper med at bryde dansk og international lovgivning.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Hej og velkommen til forummet

Jeg ved du skal bruge Windows installations cd'en men husker ikke præcise hvordan det gøres.
Hvis du vil installere Ubuntu har du ikke bruge for adgang til Windows.
KarinaN
IRC nickname: Nina

Indlæg af KarinaN »

Hej AJenbo,

hvis jeg installerer Linux, hvad vil der så ske med mine billeder, dokumenter og filer?? Tak for svar:-)
Brugeravatar
Kurt Christensen
IRC nickname: How to be me

Indlæg af Kurt Christensen »

KarinaN skrev:Hej AJenbo,

hvis jeg installerer Linux, hvad vil der så ske med mine billeder, dokumenter og filer?? Tak for svar:-)

ikke noget hvis du installerer Ubuntu ved siden af windows og så kan du fra Ubuntu se dine filer hos windows
Når lejligheden byder sig.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Du kan også tilgå filerne ved at starte op fra en live cd og så oprette et backup på en anden disk før du installere.