Bryd adgangskode i windows 2000
-
- IRC nickname: Nina
Bryd adgangskode i windows 2000
Jeg har en gammel computer med windows 2000, som jeg ikke kan huske koden på. Hvordan kan jeg nulstille denne??
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Bryd adgangskode i windows 2000
KarinaN skrev:Jeg har en gammel computer med windows 2000, som jeg ikke kan huske koden på. Hvordan kan jeg nulstille denne??
Installer Ubuntu på den.
Det er nok en bedre ide at stille sådan et spørgsmål i et Windows forum - vi er et forum for support af Ubuntu, som er et Linux baseret styresystem - og Linux er ikke en Windows.
/Lars
Jeg gør folk opmærksom på at overstående spørgsmål kan være afledt af at en computer er købt som en hæler-vare (en stjålen vare der er videresolgt).
Jeg henleder folks opmærksom på at Ubuntu Danmark ikke hjælper med at bryde dansk og international lovgivning.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Hej og velkommen til forummet
Jeg ved du skal bruge Windows installations cd'en men husker ikke præcise hvordan det gøres.
Hvis du vil installere Ubuntu har du ikke bruge for adgang til Windows.
Jeg ved du skal bruge Windows installations cd'en men husker ikke præcise hvordan det gøres.
Hvis du vil installere Ubuntu har du ikke bruge for adgang til Windows.
-
- IRC nickname: Nina
Hej AJenbo,
hvis jeg installerer Linux, hvad vil der så ske med mine billeder, dokumenter og filer?? Tak for svar:-)
hvis jeg installerer Linux, hvad vil der så ske med mine billeder, dokumenter og filer?? Tak for svar:-)
-
- IRC nickname: How to be me
KarinaN skrev:Hej AJenbo,
ikke noget hvis du installerer Ubuntu ved siden af windows og så kan du fra Ubuntu se dine filer hos windows
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Du kan også tilgå filerne ved at starte op fra en live cd og så oprette et backup på en anden disk før du installere.