Det tog lidt længere tid end jeg regnede med da jeg både skulle have installeret Ubuntu og Windows på en virtuel maskine, og undervejs opdagede at mit dvd-drev ikke længere kunne læse dvd'er, men nu kan du finde guiden her:
https://ubuntudanmark.dk/blog/artikler/2011/03/17/geninstaller-grub2/Er er vad du skal gøre med Windows installations cd'en, start maskin op fra den, tryk næste, tryk Reparer computeren, tryk næste, her efter vil den nok mælde at den ikke kan finde en installation, det skal du annullere (x2) og så vælge Startreparation, tryk Udfør. Fjern cd'en.
Start op i Ubuntu og kør:
(det var ikke nødvendigt at geninstallerer grub for mig)
Det kræver nok at du kun har 2 primær partitioner og ca 100MB fri i starten af drevet, så det er muligt du først bliver nød til at slette enten den ukendte eller Recovery (Cyperlink PowerRecover) parititon, hvilket vi så kan konkludere du skulle have gjort fra start
.
Hvis ikke du har disse funktioner på din Windows installations dvd kan du hente en reparations-cd.
Virker det ikke er du desværre nød til at installere Windows og der efter geninstallere GRUB.