Hej
Jeg har købt en medion MD 20165 monitor, der har touch, men det er tilsyneladende ikke aktiveret i min installation. Jeg har googlet problemet, kan se det er noget med hid og det er med i 2.6.35, monitoren skal køre med Quanta driver, men jeg har ikke fundet de vise sten. Er der nogen, der har en ide om, hvordan dette gøres og kan pege mig i den rigtige retning?
Mvh
Kim
Kbuntu 10.10
Aktivere touchscreen?
-
Aktivere touchscreen?
Senest rettet af emax 27. apr 2011, 14:18, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Aktivere touchscreen?
emax skrev:Hej
Jeg har købt en medion MD 20165 monitor, der har touch, men det er tilsyneladende ikke aktiveret i min installation. Jeg har googlet problemet, kan se det er noget med hid og det er med i 2.6.35, monitoren skal køre med Quanta driver, men jeg har ikke fundet de vise sten. Er der nogen, der har en ide om, hvordan dette gøres og kan pege mig i den rigtige retning?
Mvh
Kim
Kbuntu 10.10
Jeg har ikke en touchscreen, men måske er de 3 øverste hits fra en søgning på Google med teksten
ubuntu community documentation touchscreen
nyttig for dig.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
lath skrev:Jeg har ikke en touchscreen, men måske er de 3 øverste hits fra en søgning på Google med tekstenubuntu community documentation touchscreen
nyttig for dig.
/Lars
Jeg har kigget på det og der er lidt kød på det, så det graver jeg videre i, tak for det.
Andre tips er også velkomne
Mvh
Kim
-
Denne er løst nu. Jeg fandt ud af at der skulle sættes et usb kabel fra skærm til pc, så virkede det sørme...
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Hej emax
Vi har fået en knap til at acceptere et svar og der ved markere emnet som løst, den må du meget gerne bruge.
Vi har fået en knap til at acceptere et svar og der ved markere emnet som løst, den må du meget gerne bruge.