hey har prøvet påa t få denne her screenlet til at fungere men kan bare ikke finde ud af det . . . .
http://gnome-look.org/content/show.php/ ... tent=99383
har også arbejdet med andre og der har der ikke været nogle problemer . . .
screenlet (løst)
-
- IRC nickname: dgaa1991
- Geografisk sted: København SV
screenlet (løst)
Senest rettet af dgaa1991 7. nov 2010, 13:22, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: screenlet
dgaa1991 skrev:hey har prøvet påa t få denne her screenlet til at fungere men kan bare ikke finde ud af det . . . .
http://gnome-look.org/content/show.php/ ... tent=99383
har også arbejdet med andre og der har der ikke været nogle problemer . . .
Har du fulgt den guide eller hentet dine screenlets via pakkearkiverne:
Hvis du har brugt pakkearkiverne, hvilke pakker har du hentet?
Hvis du har fulgt guiden, hvorfor bruger du ikke pakkearkiverne?
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
har prøvet at følge guiden og isntallere den derfra men altså når jeg klikker download af 64-bit modellenså åbner den en side op hvor der står utrolig meget (tror det er script/kode)
og derfra er jeg ikke kommet så meget videre og ved ikke lige hvilke filer jeg skal hente fra pakke arkivet
og derfra er jeg ikke kommet så meget videre og ved ikke lige hvilke filer jeg skal hente fra pakke arkivet
-
dgaa1991 skrev:har prøvet at følge guiden og isntallere den derfra men altså når jeg klikker download af 64-bit modellenså åbner den en side op hvor der står utrolig meget (tror det er script/kode)
Det er en dårlig ide ikke at bruge pakker - desuden kan nybegyndere og selv nogle øvede brugere ikke installere et program fra binær kode eller kildekode.
dgaa1991 skrev:og derfra er jeg ikke kommet så meget videre og ved ikke lige hvilke filer jeg skal hente fra pakke arkivet
Jeg anbefaler at du bruge ordet screenlets i søgefeltet i Ubuntu Softwarecenter
Hvis du vil have dokumentationen skal du også installere den nederste af de 2 pakker søgningen giver
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
har hentet alle pakkerne til screenlets inde fra software centret og pakkedata håndtering
og kan når jeg prøver at hente filen viser den sig kun som en kode . . . .
-
dgaa1991 skrev:har hentet alle pakkerne til screenlets inde fra software centret og pakkedata håndtering
Det bliver du lige nødt at beskrive bedre - for den fejlbeskrivelse får jeg absolut intet ud af:
Kig lige på punkt 4 og 5 i dette indlæg: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=2279
/Lars
-
okay prøver igen
har gjort som du sagde med at gå ind og installere den pakke i software centeret når man søger screenlets.
men når jeg prøveet at downloade pulseaudio fra http://gnome-look.org/content/show.php/ ... tent=99383
så åbner den bare en side og med kdoer/scrips
har gjort som du sagde med at gå ind og installere den pakke i software centeret når man søger screenlets.
men når jeg prøveet at downloade pulseaudio fra http://gnome-look.org/content/show.php/ ... tent=99383
-
dgaa1991 skrev:okay prøver igen
Du skal ikke downloade noget som helst program selv - det her er ikke Windows - brug altid pakke arkiverne.
Iøvrigt er PulseAudio installeret som standard.
/Lars
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Programmet du linker til er Impulse. Da det ikke er i software centret skal du faktisk hente det fra siden, men læs lige README, hvis du ikke kan finde ud af hvordan du installere det.
-
okay har hentet screenlets
kan ikke finde ud af at få det installeret for i readme står der jeg skal hente det og når jeg prøvet på det kan jeg ikke hentet det
for det viser sig i en kode og mimpulseaudio "screenlets" er ikke installeret som std.
kan ikke finde ud af at få det installeret for i readme står der jeg skal hente det og når jeg prøvet på det kan jeg ikke hentet det
for det viser sig i en kode og mimpulseaudio "screenlets" er ikke installeret som std.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Højer klik og valg gem link som