Mit problem er at i 10.04 kunne jeg blot køre denne lange install kommando for at installere alle de ting jeg har brug for:
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install -y adobe-flashplugin amule-utils-gui audacity convertall chaplin ffmpeg ffmpegthumbnailer furiusisomount gimp gnome-subtitles gparted handbrake-gtk human-theme k3b k9copy kdenlive language-pack-da language-pack-da-base language-pack-gnome-da language-pack-gnome-da-base libavcodec-unstripped-52 libavdevice-unstripped-52 libavfilter-unstripped-0 libavformat-unstripped-52 libavutil-unstripped-49 libpostproc-unstripped-51 libswscale-unstripped-0 mencoder mkvtoolnix-gui mozilla-plugin-vlc mplayer nautilus-terminal ogmrip openoffice.org-database p7zip-full p7zip-rar pyrenamer pysdm rar seamonkey sqlitebrowser startupmanager sun-java6-bin sun-java6-jre sun-java6-fonts sun-java6-jdk sun-java6-plugin thunderbird transgui unetbootin unzip virtualbox-3.2 vlc wine wine1.2 zip
Men når jeg kører samme kommando i 10.10 kommer denne fejlmelding:
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
E: Unable to locate package handbrake-gtk
E: Unable to locate package openoffice.org-database
E: Couldn't find any package by regex 'openoffice.org-database'
Én ting er at handbrake-gtk og openoffice.org-database ikke kan findes, men det undrer mig meget at resten heller ikke bliver installeret, end ikke alle dem der kan findes i synaptic?
Alle pakkerne installeres uden problemer med ovenstående kommando i 10.04.