Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet - hvordan kan jeg komme videre?
(Under "Rettigheder" for programmet har jeg sat flueben i "Kør som program" )
"Myphoneexplorer" i Ubuntu?
-
Re: "Myphoneexplorer" i Ubuntu?
hanspaulin skrev:Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet - hvordan kan jeg komme videre?
Glemte lige et link til Myphoneexplorer:
http://www.fjsoft.at/en/
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
hanspaulin skrev:hanspaulin skrev:Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet - hvordan kan jeg komme videre?
Glemte lige et link til Myphoneexplorer:
http://www.fjsoft.at/en/
umidelbart når jeg prøver at hente det så er det en .exe fil jeg får ned. det er en windows fil og denne virker ikke i ubuntu.
måske kan du få selve programmet til at køre i wine, men det vil ikke have adgang til din hardware, og vil derfor ikke kunne komunikere med din telefon
-
"umidelbart når jeg prøver at hente det så er det en .exe fil jeg får ned. det er en windows fil og denne virker ikke i ubuntu.
måske kan du få selve programmet til at køre i wine, men det vil ikke have adgang til din hardware, og vil derfor ikke kunne komunikere med din telefon"
Ja, jeg var for hurtig; jeg brugte Wine, men dét du skriver med at programmet ikke får adgang til hardwaren lyder jo ikke så godt... :-/
måske kan du få selve programmet til at køre i wine, men det vil ikke have adgang til din hardware, og vil derfor ikke kunne komunikere med din telefon"
Ja, jeg var for hurtig; jeg brugte Wine, men dét du skriver med at programmet ikke får adgang til hardwaren lyder jo ikke så godt... :-/
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det er hvist nok teoretisk muligt at få USB til at virke i wine, men det kræver noget recompile så det er ikke for den sarte bruger.