"Myphoneexplorer" i Ubuntu?

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
hanspaulin

"Myphoneexplorer" i Ubuntu?

Indlæg af hanspaulin »

Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet :) - hvordan kan jeg komme videre? :)

(Under "Rettigheder" for programmet har jeg sat flueben i "Kør som program" :) )
hanspaulin

Re: "Myphoneexplorer" i Ubuntu?

Indlæg af hanspaulin »

hanspaulin skrev:Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet :) - hvordan kan jeg komme videre? :)

(Under "Rettigheder" for programmet har jeg sat flueben i "Kør som program" :) )

Glemte lige et link til Myphoneexplorer:

http://www.fjsoft.at/en/
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

hanspaulin skrev:
hanspaulin skrev:Jeg så lige at sidste nye udgave af programmet "Myphoneexplorer" nu understøtter Android og installerede det derfor på en af mine Ubuntu-maskiner, og har da også fået et dertilhørende ikon på skrivebordet, men prøver jeg at åbne programmet via dét sker der desværre intet :) - hvordan kan jeg komme videre? :)

Glemte lige et link til Myphoneexplorer:

http://www.fjsoft.at/en/

umidelbart når jeg prøver at hente det så er det en .exe fil jeg får ned. det er en windows fil og denne virker ikke i ubuntu.
måske kan du få selve programmet til at køre i wine, men det vil ikke have adgang til din hardware, og vil derfor ikke kunne komunikere med din telefon
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
hanspaulin

Indlæg af hanspaulin »

"umidelbart når jeg prøver at hente det så er det en .exe fil jeg får ned. det er en windows fil og denne virker ikke i ubuntu.
måske kan du få selve programmet til at køre i wine, men det vil ikke have adgang til din hardware, og vil derfor ikke kunne komunikere med din telefon"

Ja, jeg var for hurtig; jeg brugte Wine, men dét du skriver med at programmet ikke får adgang til hardwaren lyder jo ikke så godt... :-/
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Det er hvist nok teoretisk muligt at få USB til at virke i wine, men det kræver noget recompile så det er ikke for den sarte bruger.