Lyder godt
Han du ikke rette det første indlæg så der står [Løst] i emnet.
Overgang fra Windows 7 til Ubuntu 10.04 - Løst
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Overgang fra Windows 7 til Ubuntu 10.04
wolffbrix skrev:Så kører jeg wubi med 10.04.
Det var hårdt at installere, da mit broadcom grafikkort ikke aktiveres automatisk.
Men jeg fik installeret de manglende pakker uden net adgang, og nu kører den
Hejsa,
Godt at du fik det til at køre. Nu ved jeg ikke om du har valgt Evolution eller Thunderbird som løsning, men det lød til at du var interesseret i Thunderbird. Som andre også påpeger, så er Thunderbird efter min mening den bedste mailklient. Jeg vil anbefale 3 udvidelser, som jeg finder uundværlige:
- Enigmail - som gør det nemt at bruge OpenPGP
- Lightning - som integrerer kalenderfunktion. Det fungerer enormt godt. Email kan hives ind i kalenderen, og alle former i kalenderen kan laves til meddelelser.
- Signature Switch - som kan indsætte forud definerede signaturer
Thunderbird er trådbaseret, hvilket betyder at meddelelser kan filtreres og sorteres i tråde - det giver et fantastisk overblik over kommunikationen med bestemte kontakter.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD