Så har jeg lige en til af de sjove vi kan "lege" med, denne gang er det om Flash og om hvordan vi kan genoprette det, hvis folk har lavet en konflikt ved at installere en forkert (eller flere forskellige).
På http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... mid=102#13 har jeg denne kommando til genopretning :
Kode: Vælg alt
sudo apt-get remove -y --purge flashplugin-installer flashplugin-nonfree gnash gnash-common libflashsupport mozilla-plugin-gnash nspluginwrapper swfdec-mozilla && sudo rm -f /usr/lib/mozilla/plugins/*flash* && sudo apt-get install flashplugin-installer flashplugin-nonfree
og pt har den kunne klare de problemer jeg har hjulpet med i forum.
Men spørgsmålet er så om den også afinstallere Flash hentet fra Feks. Ekstrabladet og Youtube, og om den så også får fjernet filer i alle mapper, før den nye Flash installeres.
Det jeg vil frem til er en "ryd alt Flash uanset hvor det kommer fra" incl. alle filer skjult i mapper, og så til sidst installere "flashplugin-installer flashplugin-nonfree".
Men jeg kan ikke lige gennemskue om det faktisk allerede er tilfælde, så derfor dette SP.