Yeah! Så har jeg modtaget 'dyret'! Den blev sendt i fredags fra USA, og jeg modtog den mandag morgen kl. 9.30 - det var hurtigt! Jeg har naturligvis ikke brugt den så meget endnu, men i de par timer jeg har leget med den, er jeg yderst tilfreds. Displayet er overraskende godt - det er vitterlig næsten fuldstændig som at læse i en rigtig bog. Bortset fra at her kan man selv bestemme tekststørrelsen, linjeafstand mv. Og så kan man selvfølgelig læse med én hånd.
Jeg har taget nogle billeder, men min mobiltelefon er ikke så god til den slags... Så derfor må I nøjes med et billede, som ikke slet yder Kindlen fuld retfærdighed.
Nu skal jeg til at have overført nogle ebøger, som jeg har liggende på harddisken. Kindlen indekserer bøgerne, så man kan søge i dem - dette skulle dog bruge noget processorkraft (og dermed batteritid), så det er jeg lidt spændt på. Det sker dog selvfølgelig kun én gang pr. bog. Og med mindre man smider hundrede bøger på ad gangen, skulle det vist være ganske smertefrit.
Spørg endelig løs, så skal jeg forsøge at svare efter bedste evne.