zob skrev:Jeg tror vi mener det samme. Jeg skrev heller ikke "afslår" men "afstår fra", underforstået at du synes det er for svært. Dermed mente jeg bare at, da ad hoc netværk er, teknisk, relativt svært at sætte op, så ville det nok i denne omgang blive lidt for drøj en proces for dig. Jeg mener ikke noget ufint med det. Det var bare en advarsel om at det var meget muligt du ville køre død i det alligevel og så kunne du ligeså godt spare den tid (og tage noget overarbejde i stedet som soundpartner siger).
Derfor er f.eks. router-løsningen nok bedre, fordi en router kan styre/automatisere processen med at give computerne adgang til hinanden. Der vil stadig være en del opsætning, men det ville være væsentligt enklere.
Godt vi er enig om det...
Jeg har masse af tid til af få det virke da det her en gået hen og blive en form for hoppy for mig...
Jeg har engang i fremtiden tænkt mig at lave en server, da konen ønsker sig en system hvor stor fælles lager af vores billeder og andre ting.
En touch skærm i køkkenet og i alle børne værelser. samt kan hente film og filer på vores alm tv med trådløs mus og tastatur...
Samt trådløs net over hele grunden....
Derfor kunne dette være en god måde og lære noget om tingene....