Nice!
Jeg følger ihvertfald Ubuntu One tæt. Det var/er en tynd kop te i Karmic, men synes mærkbart forbedret i Lucid efter min mening.
Der er dog et minus.. Ubuntu One daemon'en er rimeligt aktiv på min bærbar, forstået på den måde at den sammen med mit wlan står for langt de fleste wake-cycles og dermed dræner (unødig) på batteriet. Denne behavior oplever jeg ikke med Dropbox - jeg ved godt Ubuntu One er interegreret mere i systemet og kan mere (Music Store mv), men alligevel blev jeg lidt overrasket. Og det skal nok også blive bedre - De har vist ret stor fokus på strømforbrug i Lucid.
Nå det var vist til en anden tråd
Bortset fra jeg ikke har prøvet den nye Opera, så tror jeg, at jeg får svært ved at bruge FF igen. Den virker umenneskelig sløv (opstart, generel brug) når man har vænnet sig til Chrome/Chromium synes jeg. Jeg gør heldigvis ikke brug af en masse extentions så behovet er der ikke - og ram er der nok af, jeg synes dog nu ikke at Chromium er mere sulten, men omvendt har jeg heller ikke målt efter - det er dog ikke sådan at efter mit skifte jeg har tænkt "hold da kæft hvem bruger al den ram??".
Men hvem ved.. måske FF i Lucid bliver en anden oplevelse? Det ville ikke genere mig da jeg fortset fra hastigheden egentlig er ret vild med FF.