Ubuntu opdateringer (LØST)

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
timeless
IRC nickname: Michael
Geografisk sted: Nees

Ubuntu opdateringer (LØST)

Indlæg af timeless »

Heej alle sammen.
Der kommer tit en ny ubuntu, og jeg vil bare hører ad, om når der kommer en ny ubuntu, stopper de så med at opdatere de andre eller hvad?
Senest rettet af timeless 20. okt 2009, 22:16, rettet i alt 1 gang.
Jarlen
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: Ubuntu opdateringer

Indlæg af Jarlen »

Der kommer opdateringer til en Ubuntuversion i 1½ år efter udgivelsen, på trods af at der udkommer en ny version hvert ½ år. Der findes dog såkaldte LTS, Long Term Support versioner. Disse udkommer ca. hvert andet år, den seneste er 8.04. Der kommer opdateringer til LTS i 3 år (5 for serverversionen).
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
henry

Indlæg af henry »

Ja, jeg tænkt lidt på, hvordan jeg installerer den nye 9.10, da jeg samtidig har læst,at der skal i et nyt filsystem på harddisken. Min historie er at jeg for 4 mdr. instalere 9.04 på min computer, da windows kun skabte problemer med opdateringer mv. Og det har jeg været tilfreds med, og er glad for at der foregår opdatering til 9.04 i ca 1.1/2 år. Men er der nogle, der kan forklare mig helt grundlæggende, hvordan man installeret 9.10.

Tak på forhånd :D

Henry
timeless
IRC nickname: Michael
Geografisk sted: Nees

Indlæg af timeless »

okay.
mange tak :)
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

For at holde forum overskueligt, er denne tråd flyttet til Tekniske spørgsmål :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing