Heej alle sammen.
Der kommer tit en ny ubuntu, og jeg vil bare hører ad, om når der kommer en ny ubuntu, stopper de så med at opdatere de andre eller hvad?
Ubuntu opdateringer (LØST)
-
- IRC nickname: Michael
- Geografisk sted: Nees
Ubuntu opdateringer (LØST)
Senest rettet af timeless 20. okt 2009, 22:16, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Re: Ubuntu opdateringer
Der kommer opdateringer til en Ubuntuversion i 1½ år efter udgivelsen, på trods af at der udkommer en ny version hvert ½ år. Der findes dog såkaldte LTS, Long Term Support versioner. Disse udkommer ca. hvert andet år, den seneste er 8.04. Der kommer opdateringer til LTS i 3 år (5 for serverversionen).
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt
-
Ja, jeg tænkt lidt på, hvordan jeg installerer den nye 9.10, da jeg samtidig har læst,at der skal i et nyt filsystem på harddisken. Min historie er at jeg for 4 mdr. instalere 9.04 på min computer, da windows kun skabte problemer med opdateringer mv. Og det har jeg været tilfreds med, og er glad for at der foregår opdatering til 9.04 i ca 1.1/2 år. Men er der nogle, der kan forklare mig helt grundlæggende, hvordan man installeret 9.10.
Tak på forhånd
Henry
Tak på forhånd
Henry
-
- IRC nickname: Michael
- Geografisk sted: Nees
okay.
mange tak
mange tak
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
For at holde forum overskueligt, er denne tråd flyttet til Tekniske spørgsmål
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing