Jeg skriver til jer, fordi jeg i sin tid foretog en backup af al min data med programmet ARECA BACKUP. Jeg håber inderligt der er nogle af jer der har erfaring med det.
Der er nemlig sket det, at min harddisk gik ned, og da jeg ville hente min backup tilbage fik jeg følgende fejl i loggen
Kode: Vælg alt
ERROR - java.io.EOFException at java.util.zip.GZIPInputStream.readUByte(GZIPInputStream.java:207) at java.util.zip.GZIPInputStream.readUShort(GZIPInputStream.java:197) at java.util.zip.GZIPInputStream.readHeader(GZIPInputStream.java:136) at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:58) at java.util.zip.GZIPInputStream.<init>(GZIPInputStream.java:68) at com.application.areca.metadata.manifest.ManifestManager.readManifestForArchive(ManifestManager.java:54) at com.application.areca.cache.ArchiveManifestCache.getManifest(ArchiveManifestCache.java:60) at com.application.areca.impl.AbstractIncrementalFileSystemMedium.getArchiveSize(AbstractIncrementalFileSystemMedium.java:473) at com.application.areca.impl.AbstractFileSystemMedium.computeIndicators(AbstractFileSystemMedium.java:189) at com.application.areca.launcher.gui.composites.IndicatorsComposite.fillTargetData(IndicatorsComposite.java:115) at com.application.areca.launcher.gui.composites.IndicatorsComposite.refresh(IndicatorsComposite.java:105) at com.application.areca.launcher.gui.common.RefreshMonitor.getFocus(RefreshMonitor.java:52) at com.application.areca.launcher.gui.common.RefreshManager.getFocus(RefreshManager.java:62) at com.application.areca.launcher.gui.common.CTabFolderManager.getFocus(CTabFolderManager.java:92) at com.application.areca.launcher.gui.common.CTabFolderManager.handleSelection(CTabFolderManager.java:70) at com.application.areca.launcher.gui.common.CTabFolderManager$2.handleEvent(CTabFolderManager.java:53) at org.eclipse.swt.widgets.EventTable.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Widget.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Widget.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Widget.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Widget.notifyListeners(Unknown Source) at org.eclipse.swt.custom.CTabFolder.setSelection(Unknown Source) at org.eclipse.swt.custom.CTabFolder.onMouse(Unknown Source) at org.eclipse.swt.custom.CTabFolder$1.handleEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.EventTable.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Widget.sendEvent(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Display.runDeferredEvents(Unknown Source) at org.eclipse.swt.widgets.Display.readAndDispatch(Unknown Source) at org.eclipse.jface.window.Window.runEventLoop(Window.java:820) at org.eclipse.jface.window.Window.open(Window.java:796) at com.application.areca.launcher.gui.MainWindow.show(MainWindow.java:293) at com.application.areca.launcher.gui.Application.show(Application.java:174) at com.application.areca.launcher.gui.Launcher.launchImpl(Launcher.java:71) at com.myJava.system.AbstractLauncher.launch(AbstractLauncher.java:46) at com.application.areca.launcher.gui.Launcher.main(Launcher.java:45)
Ud fra hvad jeg kan se, så er det vel noget med Java og gzip?
min xml sikkerhedsfil til ARECA ser således ud
Kode: Vælg alt
<process description="This group contains a backup copy of your target : "laptop backup". It can be used if your configuration has been lost (for instance in case of computer crash). Do not modify it since it will be automatically updated during backups." version="5"> − <target id="1" uid="405388289" followsymlinks="false" registeremptydirectories="true" followsubdirs="true" xmlsecuritycopy="true" name="laptop backup" description=""> <source path="/home/michael/Skrivebord"/> <source path="/home/michael/stuff"/> <source path="/home/michael/Dokumenter"/> − <medium type="directory" filecompression="true" policy="ftp" archivename="%YY%%MM%%DD%" ftphost="192.168.1.250" ftpport="21" ftppassiv="true" ftpprotocol="" ftpimplicit="false" ftpprotection="P" ftplogin="michael" ftpremotedir="/data1/backup" encrypted="true" trackpermissions="true" overwrite="true" ziplevel="7" zipext="false" zipcharset="UTF-8" zip64="true"> <handler type="standard"/> </medium> − <filtergroup exclude="false" operator="and"> − <extensionfilter exclude="true"> <ext>.tmp</ext> <ext>.temp</ext> </extensionfilter> <lockedfilter exclude="true"/> </filter_group> </target> </process>
Jeg har også forsøgt mig på areca's forum, men der er ingen der har svaret mig endnu Håber rigtigt meget i kan hjælpe.
Mvh. Michael Andersen