Jeg kan ikke ringe op til folk med Skype. Jeg får bare beskeden "Problem with audio playback". Aner ikke hvad jeg skal gøre.
Jan
Skype.Problem with audio playback.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Skype.Problem with audio playback.
Hej
Det problem har jeg også lige haft, løsningen for mig var at højreklikke på iconet, vælge options>sound devices og sætte indstillingerne sådan her:
Det problem har jeg også lige haft, løsningen for mig var at højreklikke på iconet, vælge options>sound devices og sætte indstillingerne sådan her:
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Sørg for at "Ringing", ikke bruger din lydhardware. Det er som regel der fejlen sker, så vidt jeg forstår. Sæt resten til Pulse.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Så fik jeg fundet mit headset og prøvet det af. Jeg fulgte Christians indstillinger og prøvede en del muligheder for mit lydkort under "dial in". "Ringing" efterlod jeg som det var, og det lod til ikke at gøre noget i mit tilfælde.
Jan
Jan
-
- Admin
moquai skrev:Så fik jeg fundet mit headset og prøvet det af. Jeg fulgte Christians indstillinger og prøvede en del muligheder for mit lydkort under "dial in". "Ringing" efterlod jeg som det var, og det lod til ikke at gøre noget i mit tilfælde.
Jan
Hmmm hvis det ikke virker nu har jeg desværre ikke andre ideer, jeg bruger skype så sjældent at jeg måtte have hjælp fra et tideligere medlem af dette forum, for at løse det på min egen pc.
Jeg er endnu en gang ikke god til at udtrykke mig tydeligt . Christians forslag virkede, og jeg behøvede ikke at ændre på "ringing".
Jan
Jan
-
- Admin
moquai skrev:Jeg er endnu en gang ikke god til at udtrykke mig tydeligt . Christians forslag virkede, og jeg behøvede ikke at ændre på "ringing".
Jan
ok jeg blev lidt i tvivl om formuleringen, men fint at det virker nu.