Skype.Problem with audio playback.

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
moquai

Skype.Problem with audio playback.

Indlæg af moquai »

Jeg kan ikke ringe op til folk med Skype. Jeg får bare beskeden "Problem with audio playback". Aner ikke hvad jeg skal gøre.

Jan
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Skype.Problem with audio playback.

Indlæg af Christian.Arvai »

Hej

Det problem har jeg også lige haft, løsningen for mig var at højreklikke på iconet, vælge options>sound devices og sætte indstillingerne sådan her:

Billede
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
eitreach
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Indlæg af eitreach »

Sørg for at "Ringing", ikke bruger din lydhardware. Det er som regel der fejlen sker, så vidt jeg forstår. Sæt resten til Pulse.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
moquai

Indlæg af moquai »

Så fik jeg fundet mit headset og prøvet det af. Jeg fulgte Christians indstillinger og prøvede en del muligheder for mit lydkort under "dial in". "Ringing" efterlod jeg som det var, og det lod til ikke at gøre noget i mit tilfælde.

Jan
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

moquai skrev:Så fik jeg fundet mit headset og prøvet det af. Jeg fulgte Christians indstillinger og prøvede en del muligheder for mit lydkort under "dial in". "Ringing" efterlod jeg som det var, og det lod til ikke at gøre noget i mit tilfælde.

Jan

Hmmm hvis det ikke virker nu har jeg desværre ikke andre ideer, jeg bruger skype så sjældent at jeg måtte have hjælp fra et tideligere medlem af dette forum, for at løse det på min egen pc.

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
moquai

Indlæg af moquai »

Jeg er endnu en gang ikke god til at udtrykke mig tydeligt :D . Christians forslag virkede, og jeg behøvede ikke at ændre på "ringing".

Jan
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

moquai skrev:Jeg er endnu en gang ikke god til at udtrykke mig tydeligt :D . Christians forslag virkede, og jeg behøvede ikke at ændre på "ringing".

Jan

ok :D jeg blev lidt i tvivl om formuleringen, men fint at det virker nu.