![Confused :?](./images/smilies/ubuntu/icon_confused.png)
Andre?
laoshi skrev:Aldrig mere windows - hvert nytår så længe jeg kan huske (noget over 50 år) har budskabet lydt: "Gå aldrig tilbage til en fuser!"
Artificial Intelligence skrev:Aldrig. Jeg har dog en vista DVD og har fået afprøvet det i 2 måneders tid for at se hvad det var for noget. Men fandt det for u-flexibel, laaaaaangsomt og total bloated - og jeg har en kraftig computer![]()
På de 2 måneder havde jeg omkring 78 BSOD 3 geninstallationer - det må da være en rekord.
PerSimonsen skrev:Artificial Intelligence skrev:Aldrig. Jeg har dog en vista DVD og har fået afprøvet det i 2 måneders tid for at se hvad det var for noget. Men fandt det for u-flexibel, laaaaaangsomt og total bloated - og jeg har en kraftig computer![]()
På de 2 måneder havde jeg omkring 78 BSOD 3 geninstallationer - det må da være en rekord.
Hvordan kan du komme op på det antal
PerSimonsen skrev:Artificial Intelligence skrev:Aldrig. Jeg har dog en vista DVD og har fået afprøvet det i 2 måneders tid for at se hvad det var for noget. Men fandt det for u-flexibel, laaaaaangsomt og total bloated - og jeg har en kraftig computer![]()
Hvordan kan du komme op på det antal
BrittaP skrev:Hmm, burde måske have nævnt at der i mine to tidligere indlæg i denne tråd kunne forekomme spor af ironi.