Hejsa.
Er forholdsvis ny til ubuntu og har nu fået følgende problem:
Når computeren har været uberørt i 10 min. går skærmen i sort. Jeg har tjekket at det ikke er en pauseskærm, og jeg har også været inde i strømstyring, hvor problemet umiddelbart heller ikke ligger.
Så er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at skærmen ikke går i sort?
På forhånd tak
Sort skærm
-
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: Sort skærm
Problemet ligger sandsynligvis i at der ikke er valgt nogen pauseskærm. Indtil du selv vælger en, eller definerer "tilfældig" som default går systemet i sort skærm i stedet for pauseskærm. Du endda kan vælge "sort skærm" under System>Indstillinger>pauseskærm.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
-
Jeg sidder inde med samme problem stort set, uanset hvad jeg gør om jeg er ved computeren eller ej så går skærmen i sort efter 10mins men kan ikke komme tilbage til ubuntu bagefter...
dette skete da jeg installerede Restriced drivers så fik jeg det problem.. nogen´der kan hjælpe?
dette skete da jeg installerede Restriced drivers så fik jeg det problem.. nogen´der kan hjælpe?
-
- Geografisk sted: Nørresundby
Denie skrev:Jeg sidder inde med samme problem stort set, uanset hvad jeg gør om jeg er ved computeren eller ej så går skærmen i sort efter 10mins men kan ikke komme tilbage til ubuntu bagefter...
Problemet skyldes helt sikker en indstilling under Indstillinger>Strømstyring prøv at kikke derunder
Mvh. Nikolaj