HJess skrev:Hejsa,
jeg sider med et løjerligt problem.
Jeg har et JavaScript / HTML som fungere fint fint, når det ryger ingennem en eller anden form for webserver, så virker min onClick som den skal.. - men i det øgeblik den ryger i et webview (hvad der svare til file:/// .. ) så skal der en DEL tryk til at for at få mit event trigget.
Jeg ved det ikke lige er et linux issue, men tænkte - hey kunne være

/~ HJess
Spørger du om et programmeringsspørgsmål skal du
altid vedlægge kildekoden - og helst i en pastebin.
Brug f.eks.
http://paste.ubuntu.com/ som pastebin.
Så derfor:
Hvis vi nogensinde skal kunne svare på det spørgsmål - uden at skulle gætte i øst og vest, så må du vedlægge det relevante HTML dokument og et evt. tilhørende eksternt Javascript (i en ikke-min. udgave).
Jeg foreslår at du lige simplificerer HTML dokumentet, og javascript koden, så vi kun kigger på det der er relevant
Jeg bemærker lige at Javascript der gør brug af AJAX selvfølgelig ikke virker med file://, da det er rå adgang til filsystemet uden at bruge HTTP protokollen.
Det er f.eks. tilfældet for web-sider der bruger AngularJS,. Med andre ord så virker AngularJS Javascript kode kun sammen med en web server.
/Lars
Bemærkning hvis din kode er proprietær kode/kommerciel kode: Jeg (og sikkert også andre) nægter pure at underskrive en NDA.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og
indlejede systemer, hvor indlejrede systemer
er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags