hvad er der kommet til af nye ting

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
Darmann
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18. dec 2008, 08:27
Geografisk sted: Hedensted

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Darmann » 23. apr 2009, 15:01

nå Ubuntu er bare lidt sløve i betrækket :lol: den er altså kommet jeg havde nemlig også læst coming soon men hvis jeg ikke kan hente den på hoved siden hvor kan de andre muligheder så være?
Med venlig hilsen

Darmann

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Christian.Arvai » 23. apr 2009, 15:07

HOST :D

christian.arvai skrev:Den endelige udgivelse af 9.04 jaunty kan hentes nu på http://se.releases.ubuntu.com/9.04/
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Darmann
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18. dec 2008, 08:27
Geografisk sted: Hedensted

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Darmann » 23. apr 2009, 16:47

kan den hentes et andet sted end ovennævte link
Med venlig hilsen

Darmann

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Christian.Arvai » 23. apr 2009, 17:14

Darmann skrev:kan den hentes et andet sted end ovennævte link

Hvad er problemet i at hente fra det link ? , men i øvrigt er 9.04 kommet på forsiden at http://www.ubuntu.com/ - så du kan da også hente derfra.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Darmann
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18. dec 2008, 08:27
Geografisk sted: Hedensted

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Darmann » 23. apr 2009, 18:02

den skriver noget med serverfejl men det er fra en xp maskine det har vil ikke noget at sige
Med venlig hilsen

Darmann

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Christian.Arvai » 23. apr 2009, 18:05

Darmann skrev:den skriver noget med serverfejl men det er fra en xp maskine det har vil ikke noget at sige

Næppe, det er nok nærmere fordi der sidder temmelig mange og hente isofiler og opdatere/hente nye programmer lige nu, det overbelaster serverne hver eneste gang der kommer en ny udgivelse og det er der ikke andet at gøre ved, en at prøve at hente igen.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Warhawk » 23. apr 2009, 19:30

Darmann skrev:den skriver noget med serverfejl men det er fra en xp maskine det har vil ikke noget at sige

Nej, serveren er sådan set ligeglad med hvilket styresystem der er på din maskine. Som Christian skriver, skyldes det overbelastning. Hent i stedet torrent-filen (som A.I. nævnte tidligere). Her fungerer det lige modsat, at jo flere brugere der er jo flere seedere kommer der efterhånden og så går det hurtigere og hurtigere.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD

Darmann
Indlæg: 706
Tilmeldt: 18. dec 2008, 08:27
Geografisk sted: Hedensted

Re: hvad er der kommet til af nye ting

Indlægaf Darmann » 24. apr 2009, 05:43

så er den i hus men det tog godt lang tid at tjekke filspejlet ved opsætning af apt ja og efter det var det download af sprogpakkerne der tog en del tid så der må altså være andre end mig der ville se hvad den nye version havde at byde på jeg syntes bare ved den korte tid jeg har haft den virker det som om at jeg har fået flere gode ting med i handlen bl.a virker min grafik bedre da jeg ikke behøver at slå vissuelle efekter fra og så syntes jeg bare at det hele køre hurtiger end før men lige nu er min pc også tom så det har måske noget at sige
Med venlig hilsen

Darmann

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster