Bruger du Kubuntu? (afstemning)

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.

Bruger du selv Kubuntu ?

Ja
3
14%
Nej
19
86%
 
Afgivne stemmer: 22

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Bruger du Kubuntu? (afstemning)

Indlægaf Christian.Arvai » 11. maj 2012, 11:40

For at vende lidt tilbage til topic.

Jeg vil regne med at antallet af KDE-brugere (her i forum) er ca det samme som, eller måske nærmere mindre end, antallet af Gnome-brugere. Jeg har været med i omkring 4 år nu, og det er et ret begrænset antal indlæg, som der har været om KDE. Dermed ikke sagt at vi ikke kan supporte KDE, men alt andet lige, så vil det betyde at der er færre til at supporte evt. spørgsmål om KDE, og at svartidene derfor gennemsnitligt vil være markant større.

Jeg syntes bare at der er en vigtig ting, som er blevet overset i denne, og mange tilsvarende tråde - nemlig at det netop er mangfoldigheden af udgaver, samt de uanede muligheder for at ændre på disse, som gør at det er spændene at være i Linux-miljøet. Så jeg ser da gerne, at flere KDE-bruger herinde kommer "ud af busken", sådan at i kan samles og hjælpe hinanden fremover :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Bifrost
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. apr 2012, 06:56

Re: Bruger du Kubuntu? (afstemning)

Indlægaf Bifrost » 11. maj 2012, 12:28

Det var det her jeg gerne vil have ud af det.
Så jeg ser da gerne, at flere KDE-bruger herinde kommer "ud af busken", sådan at i kan samles og hjælpe hinanden fremover

Jeg har den tanke, at hvis man anvender KDE, så er man ikke helt ny i Linux, og hvis jeg tager fejl i det, og nogle starter deres Linux "karriere" med, at bruge KDE så har de helt sikkert brug for et forum, der kan supportere dem, og de skal have at vide, at de skal holde pilfingrene væk fra alle de muligheder de får for, at lave "ulykker" for det er mange, det fandt jeg selv ud af for 3/4 år siden, da jeg startede med det, jeg kunne ikke lade være med, at prøve alle de nye muligheder af der pludselig dukkede op, men som Chr. siger "ud af busken" så vi kan få fortalt hvor godt KDE`s programmer er skrevet, og hvor lækkert et DE det er, og det kører bare HELT godt med 12.04.

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster