Live cd og ferie Løst

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
Rinus
Indlæg: 156
Tilmeldt: 23. okt 2007, 20:15
Geografisk sted: Horsens

Live cd og ferie Løst

Indlægaf Rinus » 20. jun 2010, 17:43

Hej nu nærmer ferien sig og jeg skal til Asien :D .Med hensyn til homebanking og lignende ting kunne det være godt med en live cd. Men er der nogle live-cd som har rigtig javaversion med? (jeg har nykredit bank).
mvh. Bent
Ok jeg prøver med dabuntu og/eller usb pen
Tak
Senest rettet af Rinus 20. jun 2010, 22:59, rettet i alt 1 gang.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Live cd og ferie

Indlægaf lath » 20. jun 2010, 17:50

Rinus skrev:Hej nu nærmer ferien sig og jeg skal til Asien :D .Med hensyn til homebanking og lignende ting kunne det være godt med en live cd. Men er der nogle live-cd som har rigtig javaversion med? (jeg har nykredit bank).
mvh. Bent


Ikke af hvad jeg ved: Du kan suge pakkerne (*.deb filerne) ned fra nettet nu, og smide dem på en anden CD/USB disk.
Fra CD kan du så installere en pakke ved at dobbeltklikke på den.

Iøvrigt får du måske et problem med at der skal sendes et pap kort med engangskoder til dig (NemID).
Snak med banken.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Claus Henriksen
Forfatter
Indlæg: 794
Tilmeldt: 21. jan 2007, 17:45
Geografisk sted: Christianshavn

Re: Live cd og ferie

Indlægaf Claus Henriksen » 20. jun 2010, 18:09

Måske virker Dabuntu? Den virker ihvertfald med Spar Nord.
Claus Gårde Henriksen / Jeg bruger ikke Ubuntu / Debian Stable 12

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Live cd og ferie

Indlægaf Christian.Arvai » 20. jun 2010, 19:01

Jeg ville også have foreslået Dabuntu, og når ubuntuuser42 siger det samme er det nok et godt bud.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Live cd og ferie

Indlægaf lath » 20. jun 2010, 20:33

christian.arvai skrev:Jeg ville også have foreslået Dabuntu, og når ubuntuuser42 siger det samme er det nok et godt bud.


Daubuntu er et godt forslag - den havde jeg helt glemt. Der er den rigige java med fra starten af - såvidt jeg husker det.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster