Kom til Open Source hyggemøde på Sydsjælland

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
Louis
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14. jul 2007, 22:14
Geografisk sted: Sydsjælland, Danmark

Kom til Open Source hyggemøde på Sydsjælland

Indlægaf Louis » 13. maj 2010, 19:06

Jeg tænkte, at jeg ville gøre opmærksom på vores Open Source brugergruppe i Syd- og Vestsjælland, da Ubuntu som bekendt er Open Source software.

OpenSOVS, eller Open source i Syd- Og VestSjælland, er en forening der søger at fremme viden om, samt brugen af open source - også kendt som "fri software" i lokalsamfundet.
Vores mål er bl.a. at være til stede hvor brugerne af open source har brug for os, og tilbyde personlig vejledning. Vi har eksisteret siden ultimo 2007, og anser vores forening for at være veletableret.

Fælles for alle, der har sin gang i OpenSOVS er, at vi alle fascineres over den verden af alternativer til kostbar og properitær software, der rent faktisk eksisterer.
Derudover spænder vi meget vidt i både ekspertise og alder. Vores yngste medlem er 18 år og ældste medlem er 76 år. Nogle er gode til grafik, andre programmering eller hardware o.s.v., og andre er bare nysgerrige. Men vi kan alle lære fra hinanden, og det gør vi i en fri og munter tone.

Er du nysgerrig omkring hvad open source er, og hvorfor det er godt at bruge? Er du allerede bruger og kørt fast? Er du måske også superhaj og ønsker at hjælpe? Uanset hvad din baggrund er, er du altid velkommen hos os. Læs mere samt mødetider på http://www.opensovs.dk.
Mvh. Louis
Hjemmeside: http://www.louis.dk
Mail: louis@louis.dk
MSN: louis@louis.dk
Jabber: louis@jabber.dk (ikke en mailadresse)
Registreret Linuxbruger nr.: 405248

Wrisberg
Indlæg: 250
Tilmeldt: 25. okt 2009, 22:10
Geografisk sted: Haslev, sjælland

Re: Kom til Open Source hyggemøde på Sydsjælland

Indlægaf Wrisberg » 31. maj 2010, 22:41

Jeg vil meget gerne komme forbi!

jeg kan desværre ikke finde nogen dato?

Jeg er fra Haslev.
Jonas Wrisberg

W520

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster