ingen lyd lyd driver ?

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
tola5
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. aug 2007, 21:45

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf tola5 » 5. aug 2007, 19:41

hej jeg har lidt probelmer med min lyd føst der kunne jeg godt høre lyd vis det bare var lyd men ikke vis det var Vidoe så prøvet at geninstilere Ubuntu men nu gider den slet ikke den skiver Kunne ikke etablere forbindelse til lydserver har prøvet at kigge lidt på nette og har fånet det her http://www.alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php?company=Steinberg&card=USB-2-MIDI.&chip=Cypress+AN2131XX&module=usb-audio#Inst

som vis skulle være en driver til mit lyd kordt eller usb lyd kordt :) men kan ikke hel finde ud af det så håber der er nolge der kan hjælpe [/url]

Ormen
Indlæg: 275
Tilmeldt: 6. dec 2006, 12:15
Geografisk sted: Trekantsområdet

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf Ormen » 5. aug 2007, 20:04

Hej og velkommen til.

Hvilken video fil er det du forsøger at afspille? Det kan jo være et spørgsmål om at installere de rigtige codecs. Prøv evt. at kigge her
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!

tola5
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. aug 2007, 21:45

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf tola5 » 5. aug 2007, 20:24

Ormen skrev:Hej og velkommen til.

Hvilken video fil er det du forsøger at afspille? Det kan jo være et spørgsmål om at installere de rigtige codecs. Prøv evt. at kigge her

tak
jo det var nok det med codecs før men har jo geninsteleret det på ny og nu skriver den Kunne ikke etablere forbindelse til lydserver når jeg bare åbner totel og den går tilbage til skriveboret vis jeg prøver at teste lyden

tola5
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. aug 2007, 21:45

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf tola5 » 5. aug 2007, 20:51

nu virker det :shock: ved ikke hvad der skete prøvet at skifte usb port men før var der også lidt lyd så kan vil ikke være usb porten :?

btw må nok siger jeg er blivet glad for mit Ubuntu er lige kommet fra Vista og det køre som en drøm bare søn man nok bliver ned til at få lagt VIsta ind en gang vis man skal spille alle de nye spil :cry: men ellers er det en dørm det her OS

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf eitreach » 5. aug 2007, 22:38

Det er bare et spørgsmål om efterspørgsel før producenterne begynder at lave native Linux-gøgl - Så det at man bruger Linux, og er med til at sprede det blandt masserne, er alt sammen med til at gøre den forskel.

Det jeg selv gør, er at have en Windows-partition med al min musik og spil - og så ellers have en partition på 25% af harddisken til at arbejde med Ubuntu i. Det fungerer fint, indtil videre.

tola5
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. aug 2007, 21:45

ingen lyd lyd driver ?

Indlægaf tola5 » 6. aug 2007, 11:31

eitreach skrev:Det er bare et spørgsmål om efterspørgsel før producenterne begynder at lave native Linux-gøgl - Så det at man bruger Linux, og er med til at sprede det blandt masserne, er alt sammen med til at gøre den forskel.

Det jeg selv gør, er at have en Windows-partition med al min musik og spil - og så ellers have en partition på 25% af harddisken til at arbejde med Ubuntu i. Det fungerer fint, indtil videre.


ok jeg kunne ikke helt få den til at instelere den med Vista kan være fordi der manglet plas ? men kan være jeg skal prøve når jeg får den nye pc samlet :?

Tilbage til "Tekniske spørgsmål generelt"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster