Stærkere signal med 802.11n end g? Emnet er løst

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Stærkere signal med 802.11n end g?

Indlægaf AJenbo » 26. aug 2014, 11:28

Så kan det være de skulle gøre det optisk ved at reflektere lasere mod de laser spejle Apollo misionerne efterlod der oppe :D

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Stærkere signal med 802.11n end g?

Indlægaf lath » 26. aug 2014, 22:08

AJenbo skrev:Så kan det være de skulle gøre det optisk ved at reflektere lasere mod de laser spejle Apollo misionerne efterlod der oppe :D


Der er desværre nok red tape om brugen af kraftige lasere i luftrummet.

Jeg er næsten helt sikker på at ATC Sweden (som kontrollerer civil luftfart i DK og SE) såvel som den europæiske luftfartsmyndighed ikke kan lide kraftigt laserlys i luftrummet.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Stærkere signal med 802.11n end g?

Indlægaf Christian.Arvai » 26. aug 2014, 22:14

Jorden kalder ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Stærkere signal med 802.11n end g?

Indlægaf lath » 26. aug 2014, 22:26

Christian.Arvai skrev:Jorden kalder ;)


Jeg er hjælper til i den ene af de 2 danske rumfartsprogrammer der er bemandede, dvs har astronauter, så jeg er vant til at diskutere meget højt-flyvende ting.

Raketten jeg hjælper med på skal op over Karman linjen (= 100 km over jorden) - fordi det er der rummet/Universet starter.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster