Trådløs Internet på Stationær virker ikke?

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
linuxdanni
Indlæg: 13
Tilmeldt: 9. apr 2012, 19:02
IRC nickname: linuxdanni

Trådløs Internet på Stationær virker ikke?

Indlægaf linuxdanni » 26. apr 2012, 13:59

Hejsa jeg ved ikke hvorfor men idag da jeg startede min ubuntu stationær virkede det trådløse net overhovedet ikke :x Jeg har prøvet en del forskelligt men ikke noget der har hjulpet indtil videre. Det ser lige nu ud til at problemet er at der ikke er installeret de nødvendige drivere til min wireless reciever( En jensen Skandianavie wireless reciver) men det kan da ikke passe brugte den i foregårs. Når jeg skifter over til windows virker det fint så det er ikke min router der er noget galt med :l please hjælp hvis i kan vil blive rigtigt glad :)

mary123
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. apr 2012, 11:53
IRC nickname: Ubuntu

Trådløs Internet på Stationær virker ikke?

Indlægaf mary123 » 28. apr 2012, 12:04

Det er mange caused som kan lead two this result. You Can Check the firewall settings. And check the type of connecting on the Internet browser.

---

Link fjernet af TitanusEramius

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Trådløs Internet på Stationær virker ikke?

Indlægaf NickyThomassen » 28. apr 2012, 12:47

mary123 skrev:Det er mange caused som kan lead two this result. You Can Check the firewall settings. And check the type of connecting on the Internet browser.

Hej mary123 og velkommen til vores forum

Jeg har fjernet dit link i dit indlæg, da vi ikke accepterer reklame-links her på forum. Det gælder også i din profil, signatur o.l.
Derudover vil jeg gerne bede dig om at skrive på dansk, da dette netop er et dansk forum.

Med venlig hilsen TitanusEramius

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster