mobiltelefon / Bluetooth

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
salten
Indlæg: 6
Tilmeldt: 22. maj 2007, 16:07

mobiltelefon / Bluetooth

Indlægaf salten » 31. maj 2007, 16:48

Jeg har en samsung sgh-x680 som jeg ikke kan parre med ubuntu, når jeg
sender en fil fra pc,en til telefon spørger den om kode jeg taster, men den afviser. Når jeg så kobler min datters ericsson på finder den automatisk
telefonen. Det foregår via Bluetooth.
Er der nogle herinde der kender til problemet. (jeg skal lige sige at i windows
er der ingen problem.)
Hilsen salten
system 7.04 Feisty Fawn)

Ormen
Indlæg: 275
Tilmeldt: 6. dec 2006, 12:15
Geografisk sted: Trekantsområdet

mobiltelefon / Bluetooth

Indlægaf Ormen » 31. maj 2007, 17:23

Kan du lave noget med din datters SE? Jeg har nemmerlig selv forsøgt at få det til at du med en SE W850i, og det er et fandens bøvl uden lige.. det lykkedes mig at sende en fil fra mobil til computer, men at få mobilen vist som et egentlig drev man kan bruge til noget lykkedes mig aldrig.
Hvilken fremgangsmåde har du brugt til at lave forbindelse?
/Ormen
Med en Ubuntu-overbevist svigermor!

salten
Indlæg: 6
Tilmeldt: 22. maj 2007, 16:07

mobiltelefon / Bluetooth

Indlægaf salten » 31. maj 2007, 17:41

Ormen skrev:Kan du lave noget med din datters SE? Jeg har nemmerlig selv forsøgt at få det til at du med en SE W850i, og det er et fandens bøvl uden lige.. det lykkedes mig at sende en fil fra mobil til computer, men at få mobilen vist som et egentlig drev man kan bruge til noget lykkedes mig aldrig.
Hvilken fremgangsmåde har du brugt til at lave forbindelse?


Jeg har installeret obex-klient. (Håber det er denne du spørger til)
Min datters er en Ericsson W800, den fandt den med det samme og jeg kunne sende til den uden problemmer jeg prøvede desværre ikke omvendt, så det skal jeg lige have testet når hun er hjemme igen.

Har ikke kørt med linux så længe så jeg er ikke så dreven i den endnu, men synes det er et lækker system og vil helt klart fortsætte med den.
mvh salten

Ormen
Indlæg: 275
Tilmeldt: 6. dec 2006, 12:15
Geografisk sted: Trekantsområdet

mobiltelefon / Bluetooth

Indlægaf Ormen » 31. maj 2007, 19:36

salten skrev:Jeg har installeret obex-klient. (Håber det er denne du spørger til)
Min datters er en Ericsson W800, den fandt den med det samme og jeg kunne sende til den uden problemmer jeg prøvede desværre ikke omvendt, så det skal jeg lige have testet når hun er hjemme igen.

Har ikke kørt med linux så længe så jeg er ikke så dreven i den endnu, men synes det er et lækker system og vil helt klart fortsætte med den.
mvh salten


Har du fulgt en guide eller har du bare søgt i Synaptic?
/Ormen

Med en Ubuntu-overbevist svigermor!

salten
Indlæg: 6
Tilmeldt: 22. maj 2007, 16:07

mobiltelefon / Bluetooth

Indlægaf salten » 31. maj 2007, 20:45

Ormen skrev:
salten skrev:Jeg har installeret obex-klient. (Håber det er denne du spørger til)
Min datters er en Ericsson W800, den fandt den med det samme og jeg kunne sende til den uden problemmer jeg prøvede desværre ikke omvendt, så det skal jeg lige have testet når hun er hjemme igen.

Har ikke kørt med linux så længe så jeg er ikke så dreven i den endnu, men synes det er et lækker system og vil helt klart fortsætte med den.
mvh salten


Har du fulgt en guide eller har du bare søgt i Synaptic?


Jeg har installeret via tilføj/fjern program og installeret alt hvad der står bluetooth på. Jeg har ikke fulgt nogen guide jeg har prøvt mig lidt frem.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster