Java virker ikke i Chromium Emnet er løst

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Dan Hansen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 1. dec 2013, 15:37
Geografisk sted: Eidsvoll / Norge

Re: Java virker ikke i Chromium

Indlægaf Dan Hansen » 7. maj 2014, 13:11

Jeg personlig spiller ikke Minecraft, men ungerne gør. Men de bruger Firefox ... :)
Asus X207N - 32GB eMMC - 4GB RAM - KDE Neon 5.21.13 (Ubuntu 20.04 LTS) - Kernel 5.4.0-67-generic

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Java virker ikke i Chromium

Indlægaf AJenbo » 21. maj 2014, 01:12

Så vidt jeg kan se funger Java nu ikke længere i Chrome hvis man opgradere til version 35 som nettop er udkommet. Så er spørgsmålet om vi skal begynde at skrive en masse support indlæg til Nets, det undre mig faktisk meget at de vælger at have support på Chrome under Ubuntu når det jo kommer med Firefox og de ellers kunne slå det mere eller mindre sammen med supporten for Mac OS X?

Dan Hansen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 1. dec 2013, 15:37
Geografisk sted: Eidsvoll / Norge

Re: Java virker ikke i Chromium

Indlægaf Dan Hansen » 21. maj 2014, 09:31

Jep, nu er det tydeligvis slut :)
Asus X207N - 32GB eMMC - 4GB RAM - KDE Neon 5.21.13 (Ubuntu 20.04 LTS) - Kernel 5.4.0-67-generic

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Java virker ikke i Chromium

Indlægaf lath » 21. maj 2014, 12:43

AJenbo skrev:Så vidt jeg kan se funger Java nu ikke længere i Chrome hvis man opgradere til version 35 som nettop er udkommet. Så er spørgsmålet om vi skal begynde at skrive en masse support indlæg til Nets, det undre mig faktisk meget at de vælger at have support på Chrome under Ubuntu når det jo kommer med Firefox og de ellers kunne slå det mere eller mindre sammen med supporten for Mac OS X?


Her den 28. Maj begynder de at prøvekøre JavaScript udgaven af NemID. Spændende.

Personligt har jeg den holdning at så snart NemID Java appletten er udfaset, hvilket ifølge deres plan skal ske 01. Januar 2015, så får Java pluginet til browsere sparket her hos mig.

Alm Java programmer er stadig gode nok, f.eks. Eclipse IDEet (udviklingsmiljø til mere end bare udvikling af Java software).

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Java virker ikke i Chromium

Indlægaf AJenbo » 21. maj 2014, 12:55

Ja, enig. Jeg har faktisk tænkt mig at efterspørge at blive en af dem der bliver skiftet over på JS lønningen i test perioden.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster