Problemer med wireless diode på zepto 3215w

Spørgsmål, som ikke kan besvares i andre hardware-fora, bør stilles her.
jon13
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. feb 2008, 13:47

Problemer med wireless diode på zepto 3215w

Indlægaf jon13 » 9. feb 2008, 14:34

Er der andre end mig som har problemer med at få gang i den blå diode på ovennævnte model? Ikke at det er nødvendigt det er bare irriterende at man ved der bør være lys i den når netværket er aktivt og så er der det ikke. I Windows lyser dioden lystigt derudaf.

Selve netværket fungerer og connecter også godt nok, EFTER jeg fik installeret windows for at kunne installere styringsprogrammet til afbryder switchen på fronten, så den kunne tændes -GRRRRR!"#¤%"&/. Nu tør jeg ikke slette winblows igen af frygt for at det pludselig skal holde op med at virke, som nogen har haft problemer med.

Jeg synes zepto tager munden lidt for fuld når de bruger udtryk som out-of-the-box. Javist hvis du kan undvære småting som dioden jeg nævner samt installere lydkortet manuelt mv. Og leve med at skulle installere windows for at kunne tænde for det trådløse netværk osv. Ikke fordi det ikke er godt, men der findes da mange bærbare som er lige så ubuntu ready, men bare ikke skilter med det. Hrmpf zepto.

Nåh ja og på forhånd tak for hjælpen i øvrigt.

Mvh. Jon

jon13
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. feb 2008, 13:47

Problemer med wireless diode på zepto 3215w

Indlægaf jon13 » 10. feb 2008, 10:07

Muligvis jeg er kommet det lidt tættere. Ser ud til at problemet med dioden er generelt for iwl 4965 driveren - der bliver arbejdet på sagen af intel. Desuden kunne mine startproblemer med overhovedet at tænde for trådløst netværk måske have noget at gøre med at jeg først forsøgte mig med 64-bit, og det er åbenbart heller ikke helt problemfrit når man vælger den vej.Så konklusionen er nok bare at vente. =(

Tilbage til "Overordnet hardware"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster