Urban Terror langsom

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
sprocket
Indlæg: 393
Tilmeldt: 23. nov 2007, 01:12
Geografisk sted: Ulsted, Nordjylland

Urban Terror langsom

Indlægaf sprocket » 7. jan 2008, 15:35

Jeg har installeret UrT og når jeg så starter det op, kører det utroligt langsomt. Er der andre der har oplevet samme og evt fundet en løsning.
Jeg har læst at det skulle hjælpe at slå compiz fra, men det gav ikke pote.

joedalton
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11. jun 2007, 21:06

Urban Terror langsom

Indlægaf joedalton » 8. jan 2008, 12:47

Har ikke haft installeret programmet.

De skriver følgende på deres egen side

To get better fps on slow machines, try disabling anti aliasing and anisotropic filter in your video card control panel. Also in the Urban Terror system menu, try a lower resolution, and low texture quality. Turning on 'Compress textures' helped some people too.

Det er da et forsøg værd at se om det har nogen effekt.

sprocket
Indlæg: 393
Tilmeldt: 23. nov 2007, 01:12
Geografisk sted: Ulsted, Nordjylland

Urban Terror langsom

Indlægaf sprocket » 8. jan 2008, 14:55

Tak for dit svar men det gav ingen resultat. Min computer er en Pentium D 2,8 GHz med 1 gb ram, samt GeForce 7300 GT. Jeg kan uden problem køre nexuiz

Cave
Indlæg: 82
Tilmeldt: 21. feb 2007, 21:08
IRC nickname: Cave`
Geografisk sted: Århus

Urban Terror langsom

Indlægaf Cave » 9. jan 2008, 00:19

Hvis du oplever, at det hakker rigtig meget, når du prøver på at bevæge dig, så er det sandsynligvis en indstilling, du skal slå fra i options (en bug) - ikke under grafik, men generelle instillinger, så vidt jeg husker.

Kan desværre ikke huske, hvad det hedder, men søg evt. på deres forum, der fandt jeg svaret (har det ikke installeret pt)

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster