Fri Musik - £100 årligt

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Fri Musik - £100 årligt

Indlægaf eitreach » 9. nov 2008, 00:24

Det er simpelthen så sejt at det gør helt ondt. Endnu et søm i DRM's efterhånden hullede kiste.

"The first "all you can eat" music download service that lets users copy tracks to any device with no strings attached has launched in the UK.

Datz will charge £100 for a USB security key that gives people access to its Music Lounge site for a year.

Unlike rivals Napster and Rhapsody, all tracks are in MP3 format, which means they can be burned to CD and played on an iPod or any digital music player.
"

http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/techn ... 699487.stm
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Fri Musik - £100 årligt

Indlægaf Casper Hansen » 9. nov 2008, 00:45

Rigtig fedt initiativ til dem, som foretrækker at downloade deres musik! Mon ikke snart man fatter, at DRM bare ikke holder en meter?
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Fri Musik - £100 årligt

Indlægaf Don S » 9. nov 2008, 18:57

Det er da et skridt hen ad vejen mod åben kultur. Som musiker/kunstner og fri software entusiast, går jeg mere ind for donationer, end årlig betaling. Jeg tror ikke kun, at der er flere penge i det, men også at det vil tilfredsstille flere, og hjælpe på folks morale og derved give generelt bedre livskvalitet.

Jeg henter/hører hverken ulovlig musik, eller køber musik der er DRM beskyttet, men hvis det stod til valget mellem DRM og ulovlig kopiering, har jeg bare at sige:
Billede
Billede

Billede Billede

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster