Søges/købes ældre bærbar.

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
BrittaP

Søges/købes ældre bærbar.

Indlægaf BrittaP » 17. okt 2008, 09:19

Jeg har søgt lidt rundt på qxl, men derinde risikerer man jo at købe en dynge skrot og ærgrelser oven i hatten.

Jeg går og pusler lidt med tanken om en julegave til min kære far. Han er, som jeg, bidt af et galt stykke elektronik, og er bestemt ikke uinteresseret i at prøve at lege lidt med ubuntu. Egentlig ville jeg bare vente til den nye 8.10 udkommer, for så at sende ham en CD, men jeg er kommet i tanker om at det måske er sjovere og sikrere for ham at få en med ubuntu præinstalleret bærbar af typen 'den virker fint nok, men har alt for ringe specs til 2008'. Jeg har også som regel meget lidt tid til at sidde med næsen begravet i computerhalløj når jeg endelig besøger dem, så jeg vil helst installere den før jeg drager hjemmefra.
Derfor, hvis en herinde enten selv ligger inde med sådan en, eller kender en der gør, så er jeg en mulig aftager. Pris max. 1000,-, min. 512Mb ram, 2000 Mhz, 20GB HD - det lyder ikke for urealistisk, gør det? Helst Storkøbenhavn, men har da en bil der kan køre over bygrænsen hvis det endelig skal være :)

Britta

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster