"Skattefar" på privat område

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: "Skattefar" på privat område

Indlægaf Jimmyfj » 15. jun 2012, 19:31

How to be me skrev:Vil i virkelig være et åben debatforum også?
ikke at det skræmmer mig, men kommentarene her i tråden er et glas vand i havet af hvad i kan risikere kommer frem.


Måske man skulle overveje at nedladende kommenterer jo let kan give bagslag på et forum som dette.

Hvis du virkelig mener, at andre menneskers meninger er "et glas vand i havet" så kan jeg garantere dig, at jeg nok skal være den første til at lade dit hovmod være husket. Regn selv den ud.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Brugeravatar
Kurt Christensen
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 12. feb 2011, 13:22
IRC nickname: How to be me

Re: "Skattefar" på privat område

Indlægaf Kurt Christensen » 15. jun 2012, 20:09

Jimmyfj skrev:
How to be me skrev:Vil i virkelig være et åben debatforum også?
ikke at det skræmmer mig, men kommentarene her i tråden er et glas vand i havet af hvad i kan risikere kommer frem.


Måske man skulle overveje at nedladende kommenterer jo let kan give bagslag på et forum som dette.

Hvis du virkelig mener, at andre menneskers meninger er "et glas vand i havet" så kan jeg garantere dig, at jeg nok skal være den første til at lade dit hovmod være husket. Regn selv den ud.


måske du skulle tænke lidt mere over meningen og hvorfor jeg skriver som jeg gør, jeg har aldrig skrevet at andres mening er et glas vand i havet. men at de uheldige kommentarer der ikke opfattes som god tone er som et glas vand i havet af hvad der kan komme.
og at jeg ville egne mig til at leve under et diktatur. mener du det er en seriøs kommentar på at skattevæsnet får lov til at følge håndværkerne over dørtærsklen?
Når lejligheden byder sig.

Brugeravatar
Kurt Christensen
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 12. feb 2011, 13:22
IRC nickname: How to be me

Re: "Skattefar" på privat område

Indlægaf Kurt Christensen » 15. jun 2012, 20:15

Jimmyfj skrev:
How to be me skrev:Vil i virkelig være et åben debatforum også?
ikke at det skræmmer mig, men kommentarene her i tråden er et glas vand i havet af hvad i kan risikere kommer frem.


Måske man skulle overveje at nedladende kommenterer jo let kan give bagslag på et forum som dette.

Hvis du virkelig mener, at andre menneskers meninger er "et glas vand i havet" så kan jeg garantere dig, at jeg nok skal være den første til at lade dit hovmod være husket. Regn selv den ud.


i øvrigt bryder jeg mig ikke om slet skjulte trusler, er de ikke en del af den dårlige tone?
Når lejligheden byder sig.

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: "Skattefar" på privat område

Indlægaf NickyThomassen » 15. jun 2012, 21:00

Jeg låser denne her tråd nu, hvilket jeg sandt at sige er skuffet over at skulle gøre.

For fremtiden vil vi i moderatorgruppen afstå at starte, ellers se andre starte, hvad der ellers virker som relevante emner. Den politiske kurs her i landet er vel et sådant, men indtil der er ordentligt plads til alle, ville jeg foretrække at vi holdt os til det vi plejer.

Med venlig hilsen Nicky

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: "Skattefar" på privat område

Indlægaf Christian.Arvai » 16. jun 2012, 16:34

Jeg havde forventet en mere saglig debat om dette spørgsmål, og jeg er helt ærligt meget skuffet, over at vi ikke engang kan tage et vigtigt emne op, uden at folk ryger i totterne på hinanden. Jeg vil derfor, som TitanusEramius allerede har skrevet, i fremtiden helt droppe at starte nogen som helst emner, hvor der er risiko for at det ender på denne måde.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster