Nu har jeg siddet hele dagen og prøvet på at få min netbank op at køre igen, efter installation af Ubuntu 8.10. Jeg synes jeg har prøvet alt, har b. la. brugt nedstående link inde på forumet til at søge svar på mit spørgsmål, men har ikke kunnet komme frem til en løsning

viewtopic.php?f=11&t=4329
viewtopic.php?f=11&t=3639
Jeg har siddet og ”rodet” med java 6 og 5 etc. og funktion ”user agent switcher” (IE) hele dagen, prøvet alt, hvad ovenstående links forslår. Jeg er nu kommet i store problemer, i og med, at hvis jeg åbner alt for mange internetsider af gangen ”fryser” min computer og jeg må restarte Ubuntu. Hvis jeg eks. ser youtube går der max 30 sek. før systemet ”fryser” igen...Jeg er bange for at jeg har fucked alt det der java-halløj etc. up, og nu får jeg en fejlmeddelse:
”E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
E: _cache->open() failed, please report.”
og jeg kan ikke åbne Synaptic eller Terminal, og jeg kan stadigvæk ikke komme på netbank...hmm. Er der nogen der kan hjælpe ? - håber ikke at jeg skal genindlæse hele Ubuntu igen

PS: Jeg har skaffet et active card og bruger-id fra danske bank
På forhånd tak