Slet min profil

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
wappa
Indlæg: 137
Tilmeldt: 30. okt 2007, 11:24

Slet min profil

Indlægaf wappa » 22. mar 2009, 19:08

Slet min profil her fra nu har jeg satme spurgt til hjælp mange gange og ingen gider at bruge deres fede fingre at bruge deres tid på at hjælpe.
Jeg forventer ikke hjælp med det samme .....slet ikke men hold da kæft mand dette forum er for skinsyge og latterlige idioter som sidder med deres fedtede briller og langhåret aber som skulle har været i buret istedet.
Syntes ubuntu er det mest latterlig system det findes og burde forbydes ved lov, total skod og fuldstændig useriøs, NÆÆÆH så hellere spyware og virus ind på computeren så ved man sgu da hvad det er galt spørg man er herinde så spiller de smart ass.
Da jeg spurgte engang om hvordan man ripper en dvd som er kopi beskyttet og ville gerne har den som kopi da ungerne ikke er så store så de får en hård tur og tilmed fede ridser på.
Da blev jeg TRUET med at det var warez relateret og bla bla bla i kan da være fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør ved min dvd film hvem er det hænger på den ??? M I G

SLET MIN PROFIL NU ! ! ! ! ! ! ! !

latterlig

soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Slet min profil

Indlægaf soundpartner » 22. mar 2009, 19:16

wappa skrev:Slet min profil her fra nu har jeg satme spurgt til hjælp mange gange og ingen gider at bruge deres fede fingre at bruge deres tid på at hjælpe.
Jeg forventer ikke hjælp med det samme .....slet ikke men hold da kæft mand dette forum er for skinsyge og latterlige idioter som sidder med deres fedtede briller og langhåret aber som skulle har været i buret istedet.
Syntes ubuntu er det mest latterlig system det findes og burde forbydes ved lov, total skod og fuldstændig useriøs, NÆÆÆH så hellere spyware og virus ind på computeren så ved man sgu da hvad det er galt spørg man er herinde så spiller de smart ass.
Da jeg spurgte engang om hvordan man ripper en dvd som er kopi beskyttet og ville gerne har den som kopi da ungerne ikke er så store så de får en hård tur og tilmed fede ridser på.
Da blev jeg TRUET med at det var warez relateret og bla bla bla i kan da være fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør ved min dvd film hvem er det hænger på den ??? M I G

SLET MIN PROFIL NU ! ! ! ! ! ! ! !

latterlig

og her har du selv et eksempel på hvorfor JEG ikke har haft lyst til at blande mig i dine tråde.
jeg vil ønske dig held og lykke med windows, og når du igen bliver træt af windows så skal du da være velkommen tilbage. og hvis hvis du til den tid er blevet lidt mere voksen og modden så skal du da også få den hjælp som jeg syntes at de fleste brugere her inde får.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

hvm
Indlæg: 232
Tilmeldt: 29. maj 2008, 09:54
Geografisk sted: København

Re: Slet min profil

Indlægaf hvm » 22. mar 2009, 19:29

Straffelovens §23 sige:
Den for en lovovertrædelse givne straffebestemmelse omfatter alle, der ved tilskyndelse, råd eller dåd har medvirket til gerningen.
Jeg kan godt forstå, at forummets redaktør-team derfor ikke tillader dens slags.

Hvis det er første gang, du har været en del af en online community, hvor ydelser er gratis og på frivillig basis, kan jeg godt forstå, at du er frustreret over manglende hjælp. Det er ofte først, når man kommer på den anden side af ydelsen, at man forstår hvor meget arbejde, der er i det - og at man altså ikke kan stå til rådighed til at 24/7.

Nåh, jeg forstår, at du nok er rimeligt oppe at køre nu, og ikke lige så meget til dialog. Jeg håber, at du kommer ned igen engang - ellers held og lykke med Windows ;) (nåh, det er heller ikke tid til spøg, er det).

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Slet min profil

Indlægaf Artificial Intelligence » 22. mar 2009, 19:31

Billede


Hvis man ikke finder svar her kan du jo bare bruge det internationale forum, det tager ikke mange minutter at oprette en bruger profil der.

Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Slet min profil

Indlægaf Warhawk » 22. mar 2009, 19:57

Med den attitude er der nok ikke mange som gider at hjælpe dig. Det kan godt være at du er pisse sur over at du ikke fik hjælp til at kopiere kopisikrede DVD'er, og selvom jeg sagtens kan forstå hvorfor du gerne vil beskytte de originale DVD'er, så har du fået forklaret hvorfor. Du har accepteret at følge sidens retningslinier, og det er bl.a., at man ikke medvirker til at bryde loven.

Du er givetvis ikke klar til Linux, så god fornøjelse med at vende tilbage til Windoze. Bliver din spand inficeret med lort så kan du se om de gider at hjælpe dig på http://www.spywarefri.dk
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Slet min profil

Indlægaf Jimmyfj » 22. mar 2009, 21:52

Høfligt og noget medfølende overfor din frustration skal jeg lade dine ord og dine noget, ja "bastante" beskyldninger stå ukommenteret hen. At du har ondt i r.... over at vi ikke medvirker til åbenlyse ulovligheder siger mere om dig, end om vores fælles community.

Personligt bruger jeg ikke GNU/Linux fordi jeg er kriminel. Det er jeg ikke. Jeg adlyder lovens bogstav, og undlader også at nedværdige mig til at bistå i ulovligheder noget sted, uanset art. Lige som jeg også har indtil flere BETALTE Windows licenser i min samling. At jeg så vælger at bruge GNU/Linux, frem for Windows er en privat sag, som ikke vedkommer andre.

I stedet for at brokke dig over andres manglende lyst til at medvirke til ulovligheder generelt synes jeg du skal bruge lidt af din tid på Windows til at lære mere om computere, IP-adresser, og især hvad loven siger om netop dét emne. Hold de to, computere og IP-adresser op mod de nye bestemmelser i den anti-terror-lov som er gældende, og måske selv DU kan se, at det ikke betaler sig. Men god fornøjelse med Windows.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Slet min profil

Indlægaf eitreach » 22. mar 2009, 22:11

Det er trist at se utilfredse brugere, specielt når vi gør os meget i at hjælpe alle, så godt som vi nu kan, efter bedste evne - men.

Såvidt jeg har set, har folk prøvet at hjælpe dig så godt som det har været dem muligt - og da du valgte at være ligeglad med både den danske lovgivning og vores regler, lod folk være med at hjælpe dig dette givne emne, og fortalte dig pænt hvorfor.

Vi har et solidt og respekteret community, og det skal ikke ødelægges af at blive kædet sammen med ulovligheder. Vi har gjort det rette i begge tilfælde, og jeg synes ikke du har noget at være sur på os over.

Hvis du finder tilbage hertil igen, skal vi naturligvis nok stadig forsøge at gøre vores bedste for at hjælpe, efter bedste evne - sålænge det holder sig indenfor dansk lovgivning, og vores regler.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

sådanUBUNTU
Indlæg: 901
Tilmeldt: 18. nov 2007, 00:25
Geografisk sted: Valby

Re: Slet min profil

Indlægaf sådanUBUNTU » 22. mar 2009, 23:36

wappa skrev:hold da kæft mand dette forum er for skinsyge og latterlige idioter som sidder med deres fedtede briller og langhåret aber som skulle har været i buret istedet.


Smut pomfrit.

Og hvis du forvilder dig herind igen, skal du nok overveje at oprette en ny profil. Jeg er ikke enig med de andre svarindlæg, som jeg mener er alt for diplomatiske set i lyset af dit ordgylle. Du sigter så lavt, at jeg personligt ikke ønsker, du vender tilbage.

Mage til eksplosiv klaphat.

Pardon my french...
Ubuntu 8.10
IBM Thinkpad R50

Kantastisk
Indlæg: 207
Tilmeldt: 19. dec 2007, 17:10
Geografisk sted: Nørrebro, København

Re: Slet min profil

Indlægaf Kantastisk » 23. mar 2009, 01:52

wappa skrev:Syntes ubuntu er det mest latterlig system det findes og burde forbydes ved lov, total skod og fuldstændig useriøs, NÆÆÆH så hellere spyware og virus ind på computeren så ved man sgu da hvad det er galt


Man sidder næsten med en mistanke om, at du tager pis på os, men det gør du vel ikke.

Hehe, nice med nogle Billede
jeg har sådan savnet at have dem på dette forum også
dixi

Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Slet min profil

Indlægaf Casper Hansen » 24. mar 2009, 11:02

wappa, hvis du virkelig har spurgt så meget om hjælp og stadig ikke har fået hjælp er det da sjovt, at du ikke har tjekket www.linuxin.dk, www.ubuntuforums.org, www.google.com og alle de andre fora, hvor du kan spørge om hjælp.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst

laoshi
Redaktør
Indlæg: 5515
Tilmeldt: 26. apr 2008, 20:52
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: Slet min profil

Indlægaf laoshi » 24. mar 2009, 14:02

Da der vist ikke kan siges ret meget nyt eller konstruktivt i denne sag, så har red. og adm. valgt at låse tråden for nye indlæg.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster